Skip to main content

Goedenavond. Ik Sjon heb een vraag 

Hoe weet ik of kan ik zien of mijn abonnement geschikt is om gratis optenemen 

en zo ja nu kijk je terug kun je het programma niet doorspoelen ivm reclame 

en bij het opnemen neem ik aan kun je wel doorspoelen 

Vriendelijke Groet. Sjon

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

 

Hi @sjon47, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Je kan via de tv-ontvanger (of iTV online website / app) opnemen op het moment dat het opnemen pakket in je abonnement zit. Bij de wat oudere abonnementen zat het er standaard bij in, maar bij sommige abonnementen ook niet en dan betaal je hier € 5,00 per maand extra voor.  Je kan dit zelf even controleren door in de loggen op MijnKPN of een factuur te openen (die je waarschijnlijk via de mail krijgt) en kijken bij producten. Als hier het opnemen pakket op staat, dan kan je dit gebruiken! Je kan het ook testen via de TV-ontvanger, als je op het rode knopje drukt dan zou hij het programma dat je op hebt staan moeten opnemen. Heb je geen opnemen pakket? Dan krijg je een foutmelding. 

Bij opnemen kan je inderdaad het programma doorspoelen, en heb je geen reclames tussendoor!

Heb je nog meer vragen? Dan hoor ik het graag!


Dankjewel ga het proberen


Nou, het checken kan eenvoudiger.

Als in het hoofdmenu “mijn opnames” erbij staat dan heb je opnemenpakket.

V.a. 2 ontvangers in een abonnement zit het er sowieso bij in. Bij een abo met één ontvanger heb je het niet standaard bij in.


Ik ben er uit gekomen vriendelijke dank hiervóór. En allen nog een prettige dag .Grtj sjon47


Hi @sjon47, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Je kan via de tv-ontvanger (of iTV online website / app) opnemen op het moment dat het opnemen pakket in je abonnement zit. Bij de wat oudere abonnementen zat het er standaard bij in, maar bij sommige abonnementen ook niet en dan betaal je hier € 5,00 per maand extra voor.  Je kan dit zelf even controleren door in de loggen op MijnKPN of een factuur te openen (die je waarschijnlijk via de mail krijgt) en kijken bij producten. Als hier het opnemen pakket op staat, dan kan je dit gebruiken! Je kan het ook testen via de TV-ontvanger, als je op het rode knopje drukt dan zou hij het programma dat je op hebt staan moeten opnemen. Heb je geen opnemen pakket? Dan krijg je een foutmelding. 

Bij opnemen kan je inderdaad het programma doorspoelen, en heb je geen reclames tussendoor!

Heb je nog meer vragen? Dan hoor ik het graag!

Nee momenteel niet ben zeer goed geholpen en opnemen kan ik nu ook mijn dank

Groet sjonn47


Reageer