Skip to main content

Ik heb de nieuwe tv box en die werkt heel goed!
Maar in de tv gids gaat het beeld rechtsboven automatisch aan, kan je dit uitzetten? Ik wil spoilers voorkomen als ik een voetbalwedstrijd vanaf het begin terug wil kijken. 

Hallo @Rick_85, ik ben bang dat ik dan jou moet teleurstellen. De optie om het live beeld uit te zetten tijdens het bladeren door de gids is er niet. Dewens is al eens in het verleden aangekaart. We zullen dit weer onder de aandacht van de ontwikkelaars brengen. 

Voor nu geldt dus: Nee, die optie is er niet. Gaat die er komen? Kan ik nu niets over zeggen.  

Tip om spoilers te voorkomen:
Wil je het via de gids vanaf het begin kijken zonder al de wedstrijd te zien stem dan niet af op die zender. Maar op een andere zender. Open de gids en typ de cijfers van de zender in waar de wedstrijd is. Houdt ok eventjes ingedrukt en kies kijk vanaf het begin.


Admin: reply aangevuld met tip van PeterG


Ten eerste: waarom zou je een wedstrijd die nog live bezig is met een vertraging van meer dan een seconde willen kijken?

Wil je het via de gids vanaf het begin kijken zonder al de wedstrijd te zien stem dan niet af op die zender. Maar op een andere zender. Open de gids en typ de cijfers van de zender in waar de wedstrijd is. Houdt ok eventjes ingedrukt en kies kijk vanaf het begin.


Voor nu geldt dus: Nee, die optie is er niet.

 

Bedankt voor je antwoord!
 

Ten eerste: waarom zou je een wedstrijd die nog live bezig is met een vertraging van meer dan een seconde willen kijken?


Omdat ik van voetbal hou, en ik daardoor de wedstrijd in zijn geheel kan kijken als ik andere plannen heb. Ook vind ik het fijn om de rust over te slaan. 

 

Wil je het via de gids vanaf het begin kijken zonder al de wedstrijd te zien stem dan niet af op die zender. Maar op een andere zender. Open de gids en typ de cijfers van de zender in waar de wedstrijd is. Houdt ok eventjes ingedrukt en kies kijk vanaf het begin.

 

Yes, dit werkt perfect! Bedankt. 


Ook vind ik het fijn om de rust over te slaan. 

Dat gaat op RTL7 en Veronica met UEFA niet lukken met 'vanaf begin kijken'. Zelfde wedstrijden via respectievelijk Ziggo Sport voetbal en ESPN 2 dan weer wel. 


Bij RTL7 & Veronica de rust overslaan? Daarvoor adviseer ik dan het Opnemen pakket. 


Ik kom hier toch nog even op inbreken, want hier hebben we toch wel een optie voor, Rick. Deze vind je onder Menu > Instellingen > Toegankelijkheid > Onderbreek audio en video tijdens navigatie in het menu. Als je deze op aan zet, heb je geen live beeld en geluid meer op het startscherm, en in de gids.