Skip to main content
Beantwoord

Kan ik in 2027 nog via KPN naar Formule 1 kijken?

• November 6, 2025
  • 3 reacties
  • 66 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik wil een 2 jarig contract aanschaffen, maar

kan ik in 2027 nog via KPN naar formule 1 kijken. 

Beste antwoord door Noordzee

Viaplay heeft de rechten. En zij kunnen bepalen met welke providers ze in zee gaan. 

Maar het lijkt mij ook in het belang van Viaplay dat zoveel mogelijk mensen op een zo toegankelijke mogelijke manier op hun kunnen afstemmen. 

KPN zal heus voor iedere abonnee op Viaplay die via KPN een abonnement afneemt, daar wat op verdienen. Het is dus zowel in het belang van KPN als van Viaplay dat er ook volgend jaar weer een deal komt.

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • November 6, 2025

Dat weet helaas niemand ​@pietjevo !!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • November 6, 2025

Viaplay heeft de rechten. En zij kunnen bepalen met welke providers ze in zee gaan. 

Maar het lijkt mij ook in het belang van Viaplay dat zoveel mogelijk mensen op een zo toegankelijke mogelijke manier op hun kunnen afstemmen. 

KPN zal heus voor iedere abonnee op Viaplay die via KPN een abonnement afneemt, daar wat op verdienen. Het is dus zowel in het belang van KPN als van Viaplay dat er ook volgend jaar weer een deal komt.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@pietjevo, Viaplay heeft de uitzendrechten inderdaad. Die hebben zij nog tot en met het seizoen 2029. Net als Noordzee verwacht ik dat het mogelijk blijft, maar zo ver vooruit is het nooit met 100% zekerheid te zeggen. Het zou bij wijze van spreken ook kunnen gebeuren dat Viaplay de rechten teruggeeft (dat gerucht was er een tijdje geleden), dan zou een andere partij het mogelijk uit gaan zenden. De tijd zal het leren wat dat betreft.