Skip to main content

Wanneer ik een hussel abonnement neem kan ik blijkbaar mijn interactieve tv uitzetten ( dit scheelt 10 eur ). Kan ik dit onbeperkt aan- en uitzetten ? Bijvoorbeeld als ik op vakantie ga? En hoe werkt het dan met de factuur als ik hem bijv. 3 weken uitzet en daarna weer aanzet ??

Is dat handig? Elke keer als u het opzegt moet u het kastje direct inleveren. Volgens mij (verwacht ik) heeft KPN daarom een bepaald aantal maanden gekoppeld om dit soort zaken te voorkomen. Of bent u echt maanden van huis?

 


Je hoeft het kastje niet terug te sturen volgens mij. Je kan dan interactieve tv uit je abonnement halen en dan lager evt. weer toevoegen.. vandaar mijn vraag


Interessant topic kan dit worden. Als ik het kastje niet zou hoeven terugsturen zou ik alle vakanties en deel zomer dat je veel buiten bent de tv kunnen opzeggen om geld te besparen. Anderzijds is het een aanpassing die dan 1 keer per maand zou kunnen. Ik wacht met interesse een antwoord van een moderator af of iemand die hier bekend mee is. Zit zelf niet op dat gewissel te wachten overigens.

 

 


Je hoeft het kastje niet terug te sturen volgens mij. Je kan dan interactieve tv uit je abonnement halen en dan lager evt. weer toevoegen.. vandaar mijn vraag

Dat moet wel. Het kastje moet terug. Dat kastje heeft u in bruikleen, dat mag u niet houden. Geen tv = tv ontvanger(s) retour sturen.

Opnames, indien van toepassing, gaan ook verloren. Bedenk je dat ook.

Sowieso heeft u er ook niets meer aan het kastje. Als u een maand later tv weer aan zet, dan krijgt u waarschijnlijk een ander abonnementsnummer met andere pincode. En volgens mij kun je deze niet invoeren op een kastje wat al eens gebruikt is.

De kans is ook aanwezig dat u in MijnKPN niets meer kunt wijzigen zolang u de ontvangers niet terug gestuurd heeft. De vorige wijziging, het uitzetten van TV, is dan nog niet afgerond. Want de tv ontvangers zijn nog niet terug ontvangen. 


Het klopt inderdaad wat @Jeroen Ruiter en @Nick83 hierboven aangeven. Wanneer je TV opzegt, ontvangen we de tv-ontvangers die je van ons in bruikleen hebt graag terug. Je krijgt dan weer nieuwe toegestuurd als je TV weer aanzet in jouw abonnement. 


Ik zou gewoon overschakelen naar nl ziet, net zo makkelijk en stukken goedkoper 


Nou stukken, @Umcer 

KPN basispakket tv ca 70 tv en zo'n 100 radio kanalen inclusief 1 ontvanger en 5 x online kijken = 10 €

NLZIET, minder zenders, is € 7,95Â