Skip to main content

Wij hebben deze week tv van kpn.nu heb ik de afstandsbediening van kpn ook voor de tv. Nu is mijn vraag kan ík die ook voor de home cinema set gebruiken of moet dan voor de tv verwijderd worden. Vr groetjes Christ 

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt aorigineel topic]

Hoi, @Rocks , welkom op het forum.

De volumeknop kan ingesteld worden voor bedienen van soundbar/home cinema. Het tv volume kan dan niet meer bediend worden.

De tv aan/uit en bronkeuze blijven functioneren voor de televisie. Dus alleen aan/uit zetten van de soundbar moet met het knopje daarop of met diens eigen ab.

Hier is de PDF Home Cinema codes met uitleg en codes.

Later toch weer volume van tv bedienen? Reset de ab. Rood en blauw ca 3 sec indrukken totdat rode led brandt. Dan op OK knop drukken. Daarna weer voor tv instellen: http://kpn.com/ab .


Hoi, Peter, Bedankt voor de codes die wist ik niet.:relaxed:


Hallo,

Ik heb een Home cinemaset van LG, de HB600, en met de codes in de lijst krijg ik het volume niet werkend via de KPN ab (D3).

Weet iemand de juiste code voor mij?

 

grt, René

 


Hoi @René2710 ,

Dat is alleen mogelijk met de VIP5202 afstandsbediening,De andere kunnen dat niet.

Dan zal je dus eerst een 4K abonnement moeten nemen,Bel daarvoor 0800-0402.


Hoi Martijn,

Bedankt voor je snelle en duidelijke reactie.

 


Correctie, @martijn197108 ( en @René2710 

Het kan überhaupt met de nieuwste ab. Ook die voor de 2260 en 2952.

Je kan dus zeggen; je hebt de ab met Netflix knop nodig.

Je kunt een nieuwe (de T4H dus). Je kunt deze nieuwe aanvragen via:

http://kpn.com/ab .

pdf met codes zie eerdere reactie hier.


Dank @PeterG ,

Maar ook een correctie voor jou :wink::

Je moet hier de nieuwe afstandsbediening aanvragen,Jouw link gaat over het instellen van de afstandsbediening.

 


Hi hi, Martijn

Had opzettelijk 'mijn’ link gebruikt. Want als je dáár onderaan klikt op ‘… doet het niet’ , dan kom je een op volgende pagina. Daar staat na een béétje scrollen dan weer de blauwe button

 Afstandsbediening aanvragen 


Hi hi, Martijn

Had opzettelijk 'mijn’ link gebruikt. Want als je dáár onderaan klikt op ‘… doet het niet’ , dan kom je een op volgende pagina. Daar staat na een béétje scrollen dan weer de blauwe button

 Afstandsbediening aanvragen 

Klopt,Maar dit is handiger:grinning: :

 

Je moet hier de nieuwe afstandsbediening aanvragen,Jouw link gaat over het instellen van de afstandsbediening.

 

 

 

 


Is er ook een code voor de Sonos soundbar? Dit merk staat niet in de lijst. Alvast bedankt.

 


Het volume van Sonos kan niet bediend worden met de kpn afstandsbediening. 

Als ie via hdmi ARC met je tv is verbonden kan het via je tv bediening. HDMI CEC.