Skip to main content

Is het mogelijk om met de (bluetooth/ir) afstandsbediening van de 4K ontvanger het volume van mijn KEF LSX boxen te bedienen? Ik zie KEF niet tussen de lijst van Home Cinema codes staan.

  1. is een andere fabrikant uit deze lijst compatible met KEF?
  2. Is het mogelijk dat KPN de KEF codes toevoegt? De lijst met KEF infrarood codes is beschikbaar in de handleiding (zie pag 80 IR-Commandocodes: https://assets.kef.com/pdf_doc/LSX/197215_20190814_NL.pdf)

Bedankt.

Hoi @Bram22 . Welkom op het forum.

Je hebt alle andere codes even geprobeerd? Soms is het een beetje trial and error

 


Op deze site kan je alle codes vinden voor een soundbar, het merk KEF kan ik niet vinden.


Als ze met BlueTooth gekoppeld zijn aan je tv kan het volume via de tv geregeld. En dus ook via de op het tv-merk ingestelde kpn ab.

Dat werkt bij mijn moeders systeem van Polk (ook niet in de lijst) prima.


Bedankt voor de reacties

@Erwin_ ik heb de codes van de bekendste merken geprobeerd. Lijst was een beetje lang om alles te proberen. 

@Ik_Hussel Ja die lijst had ik gezien en kwam tot dezelfde conclusie dat KEF er niet bij staat helaas.

@PeterG Dat ga ik onderzoeken, bedankt. Maar ik denk dat mijn TV geen bluetooth heeft. Ik heb de Boxen nu met een optische verbinding gekoppeld aan de TV.