Skip to main content

 

Dank voor de reacties. Ik ga dan toch voor een verbindingsset, de kabel heef nogal wat hindernissen... 

Hallo @Robert_M , denk er dan wel om om de set aan te sluiten op een geaard stopcontact voor de optimale snelheid en bij een meervoudig stopcontact de set daar alléén op aan te sluiten en geen andere stekkers in het meervoudige stopcontact te steken.

 

Ik heb ook die ervaring met instabiliteit door de draadloze verbindingsset (DVS) Onlangs is glasvezel met een nieuwe Experia V12 geïnstalleerd. De TV-ontanger op de eerste etagae zat, al gedraad via den DVS aan een Experia wifiversterker. Maar nu loopt de tv ontvanger heel vaak vast (vaker dan eerst!). Waarschijnlijk door de DVS. Ik hoop(te) eigenlijk dit op te gaan lossen met nieuwe SuperWifi punten en daar dan de tv-ontvanger gedraad op aan net sluiten (maar dan zonder de DVS ertussen). Maar ik lees nu over de IGMP-snooping, dat dat ijdele hoop is?
Aangezien dit topic van een jaar geleden is, weet iemand of Wifi punten dat inmiddels ondersteunen? 

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

@JW-Baijens , ik zie nu net dat er een apart topic voor aangemaakt is. Dus ook nog maar even hier een reactie. Ik heb zelf ook een TV ontvanger aangesloten op een SuperWifi punt (2e TV). Rechtstreeks bekabeld is natuurlijk beter maar dat gaat niet altijd dus ik heb het gewoon geprobeerd en het werkt bij mij prima. Het is wel niet officieel ondersteund door KPN dus geen garantie dat het werkt. 


Dank voor je reactie @LuToLu, ik ga een en ander proberen! De TV ontvanger rechtstreeks op de DVS is natuurlijk ook nog een optie, realiseerde ik me.