Skip to main content

Per 1 november krijg ik mijn nieuwe woning , daar is al een aansluiting aanwezig ( ****** ), nu wil ik een abonnement ( internet/tv afsluiten ) ,maar kunnen de spullen dan op een ander adres geleverd worden aangezien ik daar pas 1 November in kan.

MvG

 

M.Wijmans Jr

 

Admin: privégegevens verborgen

Hi @Dickslinger. Een installatiepakket afleveren op een adres waar je geen toegang tot hebt heeft geen zin. 😉 Dus laten we het aanpassen.

Dit kan, maar er zijn 2 voorwaarden. De aannemer of onderaannemer moet klaar zijn met de werkzaamheden. En deze succesvol hebben afgemeld bij ons. Ook kan het niet gewijzigd worden als het pakket al eerder verzonden is. Maar dat is nog niet het geval zoals ik het van je begrijp. 

Wel zie ik via de aangeleverde postcode en huisnummer mogelijk een andere klant. Zou je voor de zekerheid je klantnummer in je profiel willen zetten? En bevestigen dat de postcode en het huisnummer in je profiel kloppen? Dat daar het pakket heen mag?

Ik hoor het graag van je. 


Beste @Bram_ 

 

Dit is een bestaande woning die ik ga betrekken, ik heb geen klantnr van KPN. dus kan het ook niet invullen.

In het pand is glasvezel en de bewoners zeggen dit op per 15 Sept, Volgens mij zitten ze bij T-Mobile,als het te moeilijk is wil ik ook best een abonnement afsluiten bij T-Mobile

 


@Dickslinger ik heb het voor je aangepast. Het pakket wordt naar het aangegeven adres gestuurd zodra de bestelling daar klaar voor is. 🙂


Toppie thnx


BTW , ik had deze aanvraag via cashbackxl.nl gedaan maar deze word door hun niet gehonoreerd omdat ik een verkeerde ( edge/firefox zou gebruiken ) browser ,en alleen chrome goed was voor jullie site vanwege de juiste instellingen.

Het is een opmerking vanaf mijn kant en geen verwijt aan jullie want ik weet niet of hun per klant betaald krijgen, als dat zo mocht zijn ze hebben de 60 euro iig niet afgedragen waarmee ze adverteren.


FF vergeten wat gaat het kosten als ik er ook nog vaste telefonie bij neem ?


FF vergeten wat gaat het kosten als ik er ook nog vaste telefonie bij neem ?

Dat kost 2 euro per maand. Kunt u altijd later nog toevoegen. Is denk ik beter dan nu de bestelling nog wijzigen. 


Hoi Nick, als je deze dan wil wijzigen graag.Toevoegen vaste telefonie.

Mvg

M.Wijmans Jr


@Dickslinger Nick is geen KPN mederwerker en mag dit dan ook niet voor je regelen. 

Je kan het straks makkelijk via de Mijn KPN in orde maken. Lukt het daar niet, bel dan 0800-0402 na het opleveren van de verbinding. 🙂