Skip to main content

Er is hier wifi van Ziggo en ook op coax is Ziggo kan mij modem en interactieve 

tv van KPN tv en telefoon aansluiten ?

 

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid en topic verplaatst naar juiste categorie

Nee. Maar die coax kabel kunt u vervangen door utp kabel. Dan werkt het wel.


kan ik mijn modem en tv  kast ( interacive ) modem  op coax met Ziggo aansluiten

en tv en telefoon en internet gebruiken ?


Nogmaals nee. Bij KPN heeft u niets aan coax. De apparatuur van KPN werkt niet met coax. Helemaal niet, op geen enkele manier.

Die coax kabel kunt u (laten) vervangen door utp kabel, dan werkt het wel.


Uiteraard gaat een KPN tv ontvanger never nooit werken op een internet aansluiting van Ziggo. En ook een Experiabox van KPN, Telfort gaat ook niet werken. Die software staat niet op het netwerk van Ziggo.

Je kunt 'm wel meenemen naar een ander adres maar op dat andere adres moet dan óók ITV van KPN zijn. Anders worden de ITV streams ook niet aangeboden.


Hoi @Akkermunt, zoals Nick en Peter al aangeven kan dat inderdaad niet. Onze tv-ontvangers kunnen alleen worden gebruikt op een KPN verbinding, met een iTV stream. Als dat er niet is kan je onze ontvanger niet gebruiken.


Er zijn omvormers te koop om netwerkkabel aan tensluiten vanuit de modem op de coaxaansluiting (in de meterkast) en dan in de woonkamer weer om te zetten van coax naar netwerkkabel naar de TV ontvanger. Dan hoeven er geen coax kabels vervangen te worden. Heeft iemand daar ervaring mee?


Er zijn omvormers te koop om netwerkkabel aan te sluiten vanuit de modem op de coaxaansluiting (in de meterkast) en dan in de woonkamer weer om te zetten van coax naar netwerkkabel naar de TV ontvanger. Dan hoeven er geen coax kabels vervangen te worden. Heeft iemand daar ervaring mee?

Hallo @AllardH , dan zijn de zogenaamde Moca's van Hirschmann, die zij de beste en mits goed aangesloten werkt het goed als de bestaande coaxkabel nog in goede staat is.