Skip to main content
Beantwoord

Kan ik mijn ontvanger omruilen voor TV+?

• March 13, 2023
  • 3 reacties
  • 798 keer bekeken

Goedenavond,

is er een mogelijkheid om mijn bestaande TV box om te ruilen voor een TV+ box?

Beste antwoord door wjb

Daarvoor zal je moeten overstappen naar het nieuwe TV+ abonnement en ga je een nieuw jaarcontract aan.

Ik neem aan dat je je ook goed ingelezen hebt in de pro's en con's van de TV+ Box.

Zo niet, dan wil ik je ten strengste adviseren om dat wel te doen voordat je een besluit neemt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

wjb
Wijsgeer
  • Antwoord
  • March 13, 2023

Daarvoor zal je moeten overstappen naar het nieuwe TV+ abonnement en ga je een nieuw jaarcontract aan.

Ik neem aan dat je je ook goed ingelezen hebt in de pro's en con's van de TV+ Box.

Zo niet, dan wil ik je ten strengste adviseren om dat wel te doen voordat je een besluit neemt.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • March 13, 2023

U weet dat zappen traag gaat op dat ding? Ondertiteling via teletekst niet werkt? En er wel een alternatief is, maar dat da nog niet altijd op elke zender werkt? En u weet ook dat u niet meer terug kunt naar de oude ontvanger?Du heeft dit topic doorgelezen? 

https://forum.kpn.com/kennisbank-kpn-tv-149/tv-bekende-bevindingen-585617

Dan kunt u morgen naar KPN bellen 0800-0402 en vragen om uw abonnement om te laten zetten naar de nieuwste abonnementsvorm. Let op: geen gratis ESPN en Spotify meer voor het geval dat u dat nu heeft.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi @JZIF, de TV+ Boxen zijn alleen mogelijk bij de nieuwe abonnementsvorm zoals wjb al noemde. Bij een andere (ouder) pakket zijn deze ontvangers niet mogelijk.

Meer over deze ontvanger kan je hier lezen: