Skip to main content

Vanwege de financiele aantrekkelijkheid heb ik een nieuw contract, die is gekoppeld aan een nieuwe tv ontvanger. De tv+box. Jammer, weer njeiuwe spullen weer spullen die weggegooid moeten worden en …

 

de vraag:

De door ons opgenomen films, kunnen we die overnemen naar de nieuwe aansluiting?

Hallo @eironeia op de 1e plaats wordt er niets weggegooid, de spullen van KPN heb je in bruikleen en moet je retour sturen als je je nieuwe spullen binnen hebt. Dan worden de spullen nagezien en weer uitgeleend en ingezet bij een andere klant.

Oude opnames kun je terugzien op je nieuwe tv-decoder, mits ze niet opgenomen zijn van de kanalen 661 t.e.m. 670, die ben je kwijt.

Op de nieuwe decoder zijn dat de kanalen 1 t.e.m. 10 met de verbeterde beeldkwaliteit te zien,

 


Dank JanD!

 

Dat is een geruststelling.

 

Toch nog een vraagje.

Die verbeterde beeld kwaliteit is niet zichtbaar op een oude tv denk ik zomaar???


Hallo @eironeia aks je glasvezel hebt, keek je waarschijnlijk naar de NL-zenders van 661-670, die zijn al van betere kwaliteit dan de standaard zenders van 1-10, dat verschil moet je kunnen zien, ook op een wat oudere tv, mits dit maar een platte full HD-tv is.

Met de nieuwe decoder zijn die zenders verplaatst naar 1-10 en is 661-670 vervallen daardoor.

Met je huidige decoder zou je dus al verschil moeten kunnen zien.

 

 


mmmm ons beeld komt al een jaar regelmatig blokkerig binnen…. KPNmonteur kon niet vinden waar het aan lag. En ik kan niet zien watvoor (overigens wel platte) tv we hebben (achterop alleen waarschuwingen en onbegrijpelijke taal 😂). We moesten destijds wel een verloopstekker kopen herinner ik me.

 

Maar goed. We zullen het zien als ons contract ingaat op 15 augustus , ik houd mijn hart nu al vast.


Hallo @eironeia ben je nog geen klant van KPN dan, als ik lees dat je contract op 15-8-23 ingaat en schrijft over blokkerig beeld, nu nog klant bij Ziggo?

Als je een nieuwe klant wordt/bent bij KPN heb je dan een koper- of een glasvezelaansluiting?

 

 


nee ik ben al jaaaaaren klant van KPN, gewoon zo'n grijze oude trouwe klant, die nooit profijt heeft van financiële aanbiedingen …. maar nu een keer wel. maar dan moesten we wel overstappen naar een nieuw contract met nieuw materiaal … vandaar dus

 


Hallo @eironeia nu nog graag antwoord op de vraag, heb je glasvezel of koper?

Misschien zijn we generatiegenoten, ik ben al een paar jaar 70+😎😉


Nog net niet ik kruip naar de 70

 

nee we hebben geen glasvezel.


“off topic”

Zo zie je dat leeftijd niet belangrijk is.

Ik ben 69.😉😊

“off topic”