Skip to main content

Ik heb mijn oude abonnement verlengd en daarbij niets gewijzigd. Toch krijg ik nieuwe apparatuur toegestuurd. Kan ik niet blijven gebruiken wat ik al heb?

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Een abonnement verlengen kan helemaal niet. Je gaat altijd een nieuwe abonnementsvorm aan met de bijbehorende voorwaarden.  Dat betekent dat eventuele extra's die gratis waren bij het oude abonnement nu niet meer gratis kunnen zijn. Verlengen bestaat bij niet één provider zowel voor thuis als mobiel!!!


Beste @JohnWJK,

Als je nog de Motorola VIP1853 hebt dan moeten deze omgeruild worden. Hieronder op deze link lees je er meer over:

Heb je nog de Arris 2952 v2 en/of de Arcadyan HMB2260 dan is er niks aan de hand.


Verlengennieuw abonnement nemen, met weer een looptijd van minimaal 1 jaar. (dit is bij de vaste en mobiele abonnementen het geval)

Oude abonnement door laten lopen = niets doen. Na een jaar loopt het gewoon door.

Kan ik niet blijven gebruiken wat ik al heb?

En nee. Bij het nieuwe abonnement horen en krijg je nieuwe ontvangers voor tv en streaming. De oude typen vervallen.

En helaas: ook binnen de 14 dagen bedenktermijn kun je niet meer terug naar het oude Alles in één (of Hussel) abonnement. Je kunt binnen de 14 dagen alleen helemaal je abonnement beëindigen. Maar dan heb je helemaal niets meer, geen tv, geen internet.


En de nieuwe KPN tv+ Box (Sagemcom DIW7022) went best snel.

Is een hele mooie KPN tv decoder.


Joop2011 schreef:

En de nieuwe KPN tv+ Box (Sagacom DIW7022) went best snel.

Psst @joop2011 : Sagemcom …

https://www.sagemcom.com/en


Psst @joop2011 : Sagemcom …

https://www.sagemcom.com/en

 

Hoi Peter, dank je.

Dan heb ik het al heel wat keren fout getypt. 😊


Wel erg jammer dat @JohnWJK nog niets heeft laten horen.

Ben erg benieuwd naar zijn reactie. 😉😊


Mijn 2 jarig abonnement was in februari verlopen en ik liet het gewoon doorlopen totdat ik zag dat een nieuw abonnement goedkoper was dan mijn oude dat door de inflatiecorrectie was bijgesteld. Ik heb KPN gebeld die voorstelde om een verlengingskorting te geven. Zelfde pakket, zelfde voorwaarden maar wel weer met een looptijd van 2 jaar. 7,50 korting gedurende 6 maanden en basisprijs terug naar wat het 2 jaar geleden ook was. Eergisteren kreeg ik de nieuwe apparatuur (2 kpn tv + box) die ik dinsdag kan aansluiten. Deze is inderdaad anders dan wat ik had. De modem hoeft niet vervangen te worden. 


@JohnWJK 

Verlengen gaat altijd automatisch, daar hoef je nooit voor te bellen.

 

Je hebt nu een nieuw abonnement, namelijk KPN tv+.

Vandaar dat je 2 nieuwe KPN tv decoders hebt ontvangen. Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box). Die horen bij het nieuwe abonnement.

 

P.S.

Je hebt al een KPN abonnement, dus ik denk dat je ze nu al kan aansluiten. 


@joop2011  Dank!