Skip to main content

kan ik mijn tv ontvanger aansluiten via  de lan kabel op een super wifi punt

Hallo @henkmio,

Ja dit kan, maar wordt niet officieel door KPN ondersteund.  Op welke versie had je dat gewild? De witte of de nieuwe zwarte? 


kan ik mijn tv ontvanger aansluiten via  de lan kabel op een super wifi punt

Hallo @henkmio 

Dat kan ja en werkt in de meeste gevallen ook. Maar officieel ondersteund door kpn is het niet. Dus met andere woorden als het werkt heb je geluk werkt het niet? Dan heb je pech en zal kpn je niet ondersteunen om het werkend te krijgen.


heb inmiddels mijn tv ontvanger aangesloten met de lan kabel aan een wifi punt en werkt  


Op welke versie had je dat gewild? De witte of de nieuwe zwarte? 

Daar ben ik ook nieuwsgierig naar. 

En is dit Superwifi punt bekabeld aangesloten op het modem?? Dat het dan werkt geloof ik inderdaad wel, anders is het een klein wonder, óf de hele opstelling staat in één kamer dicht op mekaar 😃

 


deze heb ik aangesloten op het tweede witte super wifipunt dus draadloos

 


deze heb ik aangesloten op het tweede witte super wifipunt dus draadloos

 

Oké, nou top dat het werkt toch? Had ik niet zo 123 verwacht, via wifi en dat de TV ontvanger dan werkt. 👍


Had hetzelfde probleem op de slaapkamer. Echt alles gereset en getest. Ook uren met de KPN medewerker aan de lijn gezeten, die overigens zeer behulpzaam was! De DVS brandde groen echter de opbouw kwam tot 10% en schoot vervolgens op code 143. Kennelijk werd de verbinding door iets geblokt? DVS vervangen voor een SuperWIFIpunt, ethernetkabel erin en opgelost! Hehe, werd er moedeloos van, maar het werkt weer.