Skip to main content

Kan ik het kastje ook via wifi laten communiceren?
Nu heb ik het kastje bedraad aangesloten en via HDMI aan de TV aangesloten.

Het laatste KPN TV+ kastje (DIW7022) kan ook via Wifi functioneren maar dat gaat wellicht ten koste van de kwaliteit (afhankelijk van veel factoren). Het zal sowieso met een HDMI kabel verbonden moet blijven aan de TV. Tenzij je een SmartTV hebt waar de SmartTV app op geinstalleerd is. 

Hallo @Nhutr welk merk en type tv decoder heb je?

Ik lees in een ander topic dat je een V10 hebt, daar kun je de tv decoder niet draadloos op aansluiten.

Wel als je er een zwart wifipunt van KPN tussen zet en dat wifipunt bekabeld aansluit op de V10.

Bedankt voor jullie reactie. Ik heb wel een wifi versterker (zwart/rond) in de nabijheid , maar als de kwaliteit ten koste gaat van de wifi i.p.v. bedraad, dan probeer ik toch de bedrading te verplaatsen.

ik heb wel een smart tv met allerlei apps, maar dan kan ik niet de opgenomen tv programma’s bekijken, die ik in de woonkamer heb opgenomen. De bedoelde tv staat nl op de slaapkamer!

Of moet ik via de app KPN TV+ werken?

ik heb wel een smart tv met allerlei apps, maar dan kan ik niet de opgenomen tv programma’s bekijken, die ik in de woonkamer heb opgenomen. De bedoelde tv staat nl op de slaapkamer!

Of moet ik via de app KPN TV+ werken?

Ja dat hoort wel te werken hoor. Opnames horen het gewoon te doen in de app.

Alle opnames zijn ook via wifi beschikbaar met de DIW7022 TV+.

Via de app in de smart-tv zijn opnames van de BBC zenders, Duitse en Vlaamse niet beschikbaar. 

Dank voor alle info! Case closed

Goed om te lezen dat je geholpen bent met de info van de anderen, Nhutr. Ik maak hier even een samenvattend antwoord, zodat ook voor meelezers in één keer duidelijk is wat er wel en niet kan :)

Hallo @Nhutr welk merk en type tv decoder heb je?

Ik lees in een ander topic dat je een V10 hebt, daar kun je de tv decoder niet draadloos op aansluiten.

Wel als je er een zwart wifipunt van KPN tussen zet en dat wifipunt bekabeld aansluit op de V10.

Dit klopt. Verder kun je meer lezen over het via wifi aansluiten van je TV+ Box in dit artikel:

Alle opnames zijn ook via wifi beschikbaar met de DIW7022 TV+.

Via de app in de smart-tv zijn opnames van de BBC zenders, Duitse en Vlaamse niet beschikbaar. 

Wat opnames betreft is dit het geval. Zolang je via de TV+ Box kijkt, kun je alles terugkijken. Gebruik je de app die los op je smart tv staat, dan niet. 

Reageer