Skip to main content

Ik heb nu internet only en wilde week 2 ontvangers bestellen om TV via KPN te kijken. Nu heb ik geen behoefte aan het 4k TV abonnement ( te weinig zenders) maar wil dan wel Netflix in 4K kunnen streamen.

Nu wordt mij verteld dat dit dan alleen mogelijk is i.c.m. het 4K abonnement, neem ik dit niet krijg ik andere kastjes waar geen 4k Netflix mee gestreamd kan worden. Ik opperde toen dan het 4K abonnement te nemen en dat dit z.s.m. weer op te zxggen maar dan moet ik de kastjes weer retourneren

en krijg ik kastjes voor HD.

Als ik geen 4K abonnement neem krijg ik dan wel een kastje met bluetooh afstandsbediening?

Hallo @Jan N. ,

Nee, alleen als je (als bestaande abonnee) een 4K-abonnement besteld, dan krijg je een 4K-ontvanger. 

Als je dat 4K-pakket minimaal een half jaar aanhoudt en dan uitzet, dan hoef je de 4K-ontvanger niet terug te sturen. 

 


Bedankt voor de snelle reactie, ik heb al even zitten leze leveren zer er dan eventueel ook 2 ??


Eerst werd er helemaal niet meer geleverd en later werd er weer één 4K-ontvanger per klant beschikbaar gesteld bij een overgang naar het 4K-pakket. Hoe het nu zit, weet ik zo niet. Je moet sowieso ervoor bellen met KPN. 

Ik zou dus gewoon weer bellen met 0800-0402 en daar  hoor je dan wel wat ze gaan doen. Ik zou dan niet meteen tegen hun roepen dat je na een half jaar dat pakket weer opzegt. Want dat helpt natuurlijk niet…. 

 


Nogmaals bedankt, inmiddels besteld….


Ha @Jan N., welkom! Leuk om te zien dat je zo snel geholpen bent. Veel plezier van Netflix 4K 🙂.


Bedankt..


Goedeavond,

Kwam op het forum nog het volgende tegen. 

HDR staat standaard aan en is niet uit te schalen, is dit nog steeds het geval?

mijn 2 Oled schermen ondersteunen dit zelf en ik wil dit niet standaard aan hebben staan.

Alvast bedankt voor een reactie

 


Als je Netflix in 4k wilt kijken dan heb toch een 4k tv? Daar zit dan de 4k app voor Netflix in. Helemaal die 4k kastjes van kpn niet voor nodig!


Weet ik,  het is ook omdat de 4k ontvangers uit het zicht gezet kunnen worden en er zullen toch wel eens een paar meer zenders in 4k komen, het wordt aleen voor mij niet interessant meer als HDR geforceerd aan blijft staan.


Weet ik,  het is ook omdat de 4k ontvangers uit het zicht gezet kunnen worden en er zullen toch wel eens een paar meer zenders in 4k komen, het wordt aleen voor mij niet interessant meer als HDR geforceerd aan blijft staan.

4K bestaat al een aantal jaren maar veel groei in échte 4K zenders is er niet. En of die er ook gaan komen? Fabrikanten hebben al 16K televisies ontwikkelt.

Via de schotel ontvang ik welgeteld 10 4K zenders maar geen van alle is echt de moeite waard. Homeshopping, demonstratiezenders, een zender waar dames en heren ‘diensten’ aanbieden of een partner zoeken. Alleen NASA vond ik interessant maar na 10 rondjes rondom de aarde, heb ik ook die wel gezien.

Maar goed, zoals @PeterG al terecht opmerkte: op je 4K televisie zal ongetwijfeld de Netflix app te vinden zijn. Een 4K abonnement bij Netflix afsluiten kan dan ook. Of misschien wel via KPN met - afhankelijk van je abonnementen - misschien met entertainment korting?


Ik heb nu internet only en wilde week 2 ontvangers bestellen om TV via KPN te kijken. Nu heb ik geen behoefte aan het 4k TV abonnement ( te weinig zenders) maar wil dan wel Netflix in 4K kunnen streamen.

Nu wordt mij verteld dat dit dan alleen mogelijk is i.c.m. het 4K abonnement, neem ik dit niet krijg ik andere kastjes waar geen 4k Netflix mee gestreamd kan worden. Ik opperde toen dan het 4K abonnement te nemen en dat dit z.s.m. weer op te zxggen maar dan moet ik de kastjes weer retourneren

en krijg ik kastjes voor HD.

Als ik geen 4K abonnement neem krijg ik dan wel een kastje met bluetooh afstandsbediening?

 

Uiteraard kan dat.

Daar heb je de KPN tv decoder helemaal niet voor nodig.

Ik doe het al meer dan 8 jaar via de app op de tv.

Nu heb ik een 4K tv van LG en ook hier via de app en in 4K.

Je moet wel een 4K abonnement van Netflix hebben.

Bij Disney+ is 4K gewoon standaard.