Skip to main content
Beantwoord

Kan ik nieuwe ontvangers al installeren terwijl abonnement pas 3 augustus in gaat?

• July 28, 2023
  • 10 reacties
  • 122 keer bekeken

Ik heb vandaag mijn nieuwe ontvangers binnen gekregen voor mijn verlenging die op 3 augustus zal ingaan, kan ik deze toch al voor deze datum installeren???

Beste antwoord door Jeroen-bart Engelen

Had net contact met de klantenservice en het kon dus niet. De medewerker zou het nu op maandag zetten want de ontvangers werden niet eerder vrijgegeven was zijn verhaal.

Dat is echt wel een beetje onzin, als jij ze aansluit gaan ze gewoon werken.

De ontvangers zitten niet “op slot”ofzo, maar het kan zijn dat het abonnement op de iTv systemen nog niet compleet is.

Maar, als je een iTV abonnenementsnummer en een PIN code hebt ontvangen, dan zou ik het zeker proberen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • July 28, 2023

Ja! Dat is geen enkel probleem. Veel plezier er mee.

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • July 28, 2023

Meestal kan dat wel @Wilmaatje 
Het nadeel (of misschien voordeel) is dat je abonnement ook eerder begint.

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 28, 2023

Had net contact met de klantenservice en het kon dus niet. De medewerker zou het nu op maandag zetten want de ontvangers werden niet eerder vrijgegeven was zijn verhaal. Allemaal bedankt voor jullie snelle reacties.

Gr. Wilma

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • July 28, 2023

Het kan geen kwaad om het te proberen @Wilmaatje 

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • July 28, 2023

Had net contact met de klantenservice en het kon dus niet. De medewerker zou het nu op maandag zetten want de ontvangers werden niet eerder vrijgegeven was zijn verhaal. Allemaal bedankt voor jullie snelle reacties.

Gr. Wilma

-Monteur KPN

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 28, 2023

Ja, het is gelukt...Joepie...maar nu het volgende, ik had bij mijn oude ontvanger een home entertainment system bose ga serie 3 (al wat ouder) aangesloten via de audio aansluiting maar die zit niet meer op de nieuwe ontvanger maar wel een usb aansluiting. Is het mogelijk om een koppelstuk van audioplug naar usb (als dat bestaat) te gebruiken. Weet niet of dat kan werken maar ik zou het graag weer gebruiken, is een mooier geluid als van de tv.

Help aub

Gr.Wilma

Jeroen-bart Engelen
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9

Had net contact met de klantenservice en het kon dus niet. De medewerker zou het nu op maandag zetten want de ontvangers werden niet eerder vrijgegeven was zijn verhaal.

De ontvangers zitten niet “op slot”ofzo, maar het kan zijn dat het abonnement op de iTv systemen nog niet compleet is.

Maar, als je een iTV abonnenementsnummer en een PIN code hebt ontvangen, dan zou ik het zeker proberen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 28, 2023

Is ook gelukt Jan Bart. Maar nu loop ik tegen bovenstaand probleem aan.

Gr Wilma

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • July 28, 2023

Ja die heeft KPN, dat is de optical omvormer naar jack. Te vinden op https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/2097379/optical-omvormer-naar-jack/?soPos=1204

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 28, 2023

Heb weer te vlug gemiept😔. Er zat al een optical kabel aan de tv en daar was ook een aansluiting voor.

Dus nu draait alles als een zonnetje. Hartelijk dank voor jullie antwoorden. Fijn weekend.

Gr. Wilma