Skip to main content

Ik heb vandaag mijn nieuwe ontvangers binnen gekregen voor mijn verlenging die op 3 augustus zal ingaan, kan ik deze toch al voor deze datum installeren???

 

Ja! Dat is geen enkel probleem. Veel plezier er mee.


Meestal kan dat wel @Wilmaatje 
Het nadeel (of misschien voordeel) is dat je abonnement ook eerder begint.


Had net contact met de klantenservice en het kon dus niet. De medewerker zou het nu op maandag zetten want de ontvangers werden niet eerder vrijgegeven was zijn verhaal. Allemaal bedankt voor jullie snelle reacties.

Gr. Wilma


Het kan geen kwaad om het te proberen @Wilmaatje 


Had net contact met de klantenservice en het kon dus niet. De medewerker zou het nu op maandag zetten want de ontvangers werden niet eerder vrijgegeven was zijn verhaal. Allemaal bedankt voor jullie snelle reacties.

Gr. Wilma

Dat is echt wel een beetje onzin, als jij ze aansluit gaan ze gewoon werken.

-Monteur KPN


Ja, het is gelukt...Joepie...maar nu het volgende, ik had bij mijn oude ontvanger een home entertainment system bose ga serie 3 (al wat ouder) aangesloten via de audio aansluiting maar die zit niet meer op de nieuwe ontvanger maar wel een usb aansluiting. Is het mogelijk om een koppelstuk van audioplug naar usb (als dat bestaat) te gebruiken. Weet niet of dat kan werken maar ik zou het graag weer gebruiken, is een mooier geluid als van de tv.

Help aub

Gr.Wilma


Had net contact met de klantenservice en het kon dus niet. De medewerker zou het nu op maandag zetten want de ontvangers werden niet eerder vrijgegeven was zijn verhaal.

Dat is echt wel een beetje onzin, als jij ze aansluit gaan ze gewoon werken.

De ontvangers zitten niet “op slot”ofzo, maar het kan zijn dat het abonnement op de iTv systemen nog niet compleet is.

Maar, als je een iTV abonnenementsnummer en een PIN code hebt ontvangen, dan zou ik het zeker proberen.


Is ook gelukt Jan Bart. Maar nu loop ik tegen bovenstaand probleem aan.

Gr Wilma


Ja die heeft KPN, dat is de optical omvormer naar jack. Te vinden op https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/2097379/optical-omvormer-naar-jack/?soPos=1204


Heb weer te vlug gemiept😔. Er zat al een optical kabel aan de tv en daar was ook een aansluiting voor.

Dus nu draait alles als een zonnetje. Hartelijk dank voor jullie antwoorden. Fijn weekend.

Gr. Wilma