Skip to main content
Vraag

Kan ik nog wel opnemen als ik alleen abonnement op TV+ app heb?

• March 27, 2026
  • 4 reacties
  • 65 keer bekeken

Ik zit te denken om mijn abonnement met tv kastje om te zetten naar alleen de app voor tv. Kan je dan nog wel opnemen?

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 27, 2026

Halo ​@Claudje Bibi ,

Jazeker, dat is gewoon mogelijk. 

bron: 

Opnames inplannen en bekijken

Zelf bepalen wanneer je een programma terugkijkt? Plan dan (serie) opnames en kijk deze terug wanneer het jou uitkomt. Hiervoor heb je wel het Opnemen Pakket nodig.

Uit de kennisbank:

Jouw abonnement wordt overigens niet goedkoper, als je het omzet naar alleen de app. Wat je ook kunt doen, is om de TV-ontvanger op zolder op te bergen. Dan heb je die nog achter de hand voor als je je ooit bedenkt.  

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 27, 2026

Dank je wel ​@Noordzee voor je duidelijke antwoord. Ik ga erover nadenken.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Hoi ​@Claudje Bibi. Welkom op de KPN Community! Leuk dat je ons gevonden hebt om hier je vraag te komen stellen. Gelukkig kon Noordzee je ook al gelijk helpen met het juiste antwoord. 

Mocht je nog zijn tip volgen om de tv-ontvanger in de kast te leggen, sluit 'm dan wel af en toe even aan om 'm updates te laten binnenhalen. Als je 'm bijvoorbeeld 2 jaar lang opbergt, dan bestaat de kans dat ie bij het opnieuw aansluiten niet kan updaten naar de nieuwste software. 

Mocht je nog meer willen weten, schroom dan niet om opnieuw een topic aan te maken!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 7, 2026

Dank je wel ​@Noordzee voor je duidelijke antwoord. Ik ga erover nadenken.

Graag gedaan. 👍🏽