Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb sinds 28 december een Thuis abbonement bij jullie. 

Ik vraag me af of ik een TV+ kan krijgen.

Aangezien nog geen maand na de aansluitdatum jullie TV+ hebben uitgebracht. 

Ik heb begrepen van de klantenservice dat als ik een extra ontvanger besteld ik een TV+ krijg. Maar ik lees nu hier dat het anders zit.

 

Hoe zit dit? En kan ik een TV+ krijgen?

Als je een extra ontvanger binnen je huidige abonnement besteld dan krijg je een 2260 of 2952.

De TV+ ontvanger valt alleen onder het nieuwe abonnement. Wat sinds 23 januari is te krijgen. Ook voor bestaande klanten. Je huidige decoders worden vervangen als je het wijzigt, want die vallen weer niet onder het nieuwe abonnement. 

Op dit moment kun je alleen wijzigen via de telefonische helpdesk. Het kan nog niet via MijnKPN. 

Dit is de opbouw van de nieuwe propositie. 

Pluspakket is gratis als je ook een kpn mobiel abonnement hebt. 

Opnemen is gratis van af de tweede decoder. 

Het gratis nummer van kpn is 0800 0402
Je kunt ook het gewone nummer bellen: 06 1200 1200 (gebruikelijke kosten)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.


Hallo @IkWilHdmiCecSupport ,

Je kunt eigenlijk pas na een jaar (dus per 28 december 2023) overstappen op TV+. Je moet namelijk contractvrij zijn.  

Maar het is nu tijdelijk tot 1 april 2023 ook mogelijk om over te stappen naar TV+ in verband met wijziging van de algemene voorwaarden. 

 

Wat betekent deze wijziging voor mij?

Door de wijziging van de Algemene Voorwaarden word je contractvrij. Dit ben je vanaf het moment dat we je informeren over de wijziging (in februari) tot het moment dat de wijziging ingaat (1 april 2023).

Heb je een mobiel abonnement gekoppeld aan jouw KPN Thuis abonnement en ontvang je hierdoor Combivoordelen? Dan is het gekoppelde mobiele abonnement ook contractvrij. 


Wil je door deze veranderingen liever iets aanpassen aan je abonnement of opzeggen? Dan kan dit zonder kosten, bel dan naar 0800-0402.

Bel dus morgen vanaf 8.00 naar 0800-0402. (Op zondag gesloten.) 


@IkWilHdmiCecSupport 

“bij jullie” ??

Zoals je al gemerkt hebt, helpen vooral klanten op een forum elkaar.😉

 


Zoals ik het nu begrijp: Je kunt nu tot 1 april je contract wijzigen en dus ook omzetten naar de nieuwe propositie. Heeft dit dan ook effect op je huidige korting?


Heeft dit dan ook effect op je huidige korting?

Ja. Uw thuis abonnement verdwijnt. Word stopgezet. En alles wat u daarbij heeft is weg. En er word een nieuw abonnement gestart. Daarbij zit niets meer van het voorgaande abonnement.

Geen welkomstkorting meer dus.

Wel entertainmentkorting als u dat nu heeft. En gratis pluspakket als u dat nu heeft. Want dat is bij het nieuwe abonnement op dezelfde manier geregeld als bij Hussel. 


@IkWilHdmiCecSupport

Als je overgaat naar het nieuwe abonnement, dan raak je al je bestaande voordelen en kortingen (voor je thuisabonnement) kwijt. Daarentegen gelden dan de voordelen en kortingen volgens het nieuwe systeem. 
 

Voor een eventueel mobiel abonnement wijzigt niets. 


Ik had eens gekeken bij KPN als je een abonnement op KPN tv+ zou nemen.

Maar € 5,-- entertainment korting en gratis pluspakket blijf je gewoon houden zag ik.


Klopt @joop2011 ,

Die twee onderdelen noemt @PeterG ook in zijn reactie.

Maar die twee onderdelen waren deel van KPN Hussel en niet van andere (eerdere) abonnement vormen.) In het algemeen kan gesteld worden dat je een heel nieuw jaarcontract aangaat waarop alle voorwaarden (en combivoordelen) van het nieuwe KPN+ van toepassing zijn.    


Klopt @joop2011 ,

Die twee onderdelen noemt @PeterG ook in zijn reactie.

Maar die twee onderdelen waren deel van KPN Hussel en niet van andere (eerdere) abonnement vormen.) In het algemeen kan gesteld worden dat je een heel nieuw jaarcontract aangaat waarop alle voorwaarden (en combivoordelen) van het nieuwe KPN+ van toepassing zijn.    

 

Zover ik heb kunnen vinden, zijn deze 2 onderdelen ook onderdeel van KPN tv+ pakket.

 

Weer gekeken en ze zijn inderdaad onderdeel en ook KPN veilig blijft onderdeel.

Ik heb 200/200 en heb voor 5 apparaten.😉

En bij 2 KPN tv decoder DIW7022, gratis opname pakket.😉

 

Kopie via www.kpn.com en gegevens ingevuld.

 

Jouw Combivoordeel

Mobiel + Internet

  • Elke maand tot € 7,50 korting op je mobiele abonnement
  • € 5,- Entertainmentkorting, kies uit o.a. HBO Max, Netflix, Spotify, Viaplay, ESPN, Disney+ óf Disney+ i.c.m. ESPN
  • Gratis Pluspakket t.w.v. € 6,99 /maand bij TV Meer informatie

 


Ik heb contact gehad met de klantenservice.

En het is wel mogelijk. Aangezien de voorwaarden dan worden aangepast mag je met een vast contract tot 1 April nog opzeggen/aanpassen.

Je raakt alleen wel je huidige korting kwijt..