Skip to main content

Is het ookmogelijk om op te nemen via een andere manier dan aanklikken in de gids? Ik wil iets opnemen wat tijdens onze vakantie begint, maar kan dat nu nog niet selecteren.

Via app op je mobieltje,en af en toe kijken wanneer je programma begint.

 


Bij sommige zenders staat het er 3 dagen van te voren in. Bij de meest gebruikte zenders al een week. 

Vanaf dat moment, een week tot 3 dagen afhankelijk van zender, kun je het dus in plannen. 

Dat kan met de app wereldwijd. 


Vind het eigenlijk best vreemd dat er geen mogelijkheid is om met datum en tijd te programmeren. Gewoon, zoals vroegâh, het geklooi met de videorecorder, maar kon wel wéken van tevoren.


Vind het eigenlijk best vreemd dat er geen mogelijkheid is om met datum en tijd te programmeren. Gewoon, zoals vroegâh, het geklooi met de videorecorder, maar kon wel wéken van tevoren.

Blij dat dat niet meer hoeft zeg… ik heb de app geïnstalleerd en zet een reminder in mijn agenda een dag of 6 a 7 vantevoren.


… ik heb de app geïnstalleerd en zet een reminder in mijn agenda een dag of 6 a 7 vantevoren.

Dat is precies hoe ik het ook doe. En als het om een serie gaat, plan ik 'm meteen als ‘serieopname’ in. Dan heb ik er verder geen omkijken naar. Ik vind het ideaal.


Bedankt voor de antwoorden,  ik ga eens proberen of het lukt.


Hi @Maps67, welkom hier. 

Ik zie dat je al goed bent geholpen. Dit kan inderdaad met de KPN iTV app, volg de link om deze te downloaden, daarna is het een fluitje van een cent.Â