Skip to main content
Hallo, ik kreeg laatst een mail dat fox sports veranderd en dat vanaf augustus ook fox 4, 5 en 6 te bekijken zijn. Hierdoor gaat ook mijn kosten omhoog. Is het mogelijk dat ik alleen het Nederlands voetbal kan bekijken zoals dit eigenlijk al was? Of ben ik verplicht om het volledige Fox sports pakket te nemen?



Admin: titel aangepast ter verduidelijking
Welkom,in dit topic wordt het uitgelegd https://forum.kpn.com/stel-je-vraag-2/verandering-abonnement-fox-sports-477207

Mocht je nog vragen hebben stel ze gerust 😃
Er is inderdaad nog maar één Fox Sports pakket. Met alle 6 zenders. V.a. 4 o.a. Duits voetbal, Veel tennis (oa met Kiki Bertens en Robin Haase), Amerikaanse voetbal NFL, Am. honkbal MLB en meer.



Je kunt het Fox Sports pakket ook afnemen bij KPN Compleet. Dan moet je ook minimaal 1 mobiel abonnement bij KPN (of Telfort) hebben. Dan is FS gratis.



Fox Sports bij KPN ( https://www.kpn.com/foxsports/)

Fox Sports 1 op kan. 14 basispakket (psv, ajax en feyenoord worden op FS 2 uitgezonden)

Fox Sports pakket 1 t/m 6 (221 - 226) € 12,99 per 5 september. (nu tijdelijk € 9,99)



Fox Sports bij Ziggo

De Combideal Ziggo Sport en Fox Sports Eredivisie à € 19,95; eerste 6 maanden € 17,95.

Ook nog af te nemen Fox Sports Eredivisie voor € 17,95. (combideal met 6 kan. Ziggo Sport € 19,95)

En als apart pakket Fox Sports International (niet alleen voetbal) à € 12,95.



Bij KPN dus

Alle Fox Sports zenders € 12,99

Bij Ziggo

Fox Sports Eredivisie € 17,95



Conclusie: .... 😉
Thanks voor de uitleg Peter.

Maar blijft een feit dat ik dus meer ga betalen, ongevraagd andere dingen krijg dan die ik zou willen hebben. Wij hebben ondertussen een abonnement ruim 92 euro. 2 jaar geleden voor het zelfde 80 euro. Dat vind ik allemaal aan de prijzige kant worden
Je hebt dus wsl geen KPN Compleet met een gratis pakket (Fox sports bijvoorbeeld).

Hmm, kijk eens of je een pakket kunt laten vervallen. Ik denk zo maar dat je het pluspakket (ook) hebt. Kijk je wel eens naar die zenders?36 Eurosport 2 HD



…KINDER

52 Nick Toons

53 Nick jr. BG

54 Nick Music

55 Boomerang HD BG

57 Baby TV

59 RTL Telekids BG/T

…DIVERSEN

71 Comedy central extra BG

73 RTL Lounge BG/T

74 RTL Crime BG/T

76 NPO 1 extra (NPO 3 extra nu via npo3.nl)

77 OUT TV

78 Family 7 (religieuze televisie)

81 NPO Politiek BG/T

82 Crime & Investigation BG

83 Discovery Science HD BG

84 Discovery World (4:3 letterbox !!) BG

85 Animal Planet 24 HD BG

87 Nat Geo Wild HDBG

88 NPO 2 extra BG/T

89 ONS (16:9) BG

…MUZIEK

110 MTV Music 24 (16:9 sinds 29-1-’19, non stop clips) BG

111 Slam! TV

112 Oranje tv

113 192tv BG

114 100 procent NL (NIEUW PER 1-4-19!)

115 Stingray Classica HD(vh. Brava) (NIEUW PER 1-4-19!)

202 Pluspakket on demand aanbod

…EROTIEK

653 Meiden van Holland Hard HD

654 Babes TV HD




Of heb je voor de telefoon Belonbeperkt? Kan dat er niet af? Heb je onbeperkt bellen in je mobiele abonnement dan is het behoorlijk overbodig. Tenzij je veel naar landen buiten Europa belt.



Videoland?
Hey Leon, welkom! Goed om te zien dat je met het topic dat Tycha linkte al een heel end geholpen bent. Fox Sports is inderdaad gewijzigd. Wat, voor mensen die voorheen alleen FS Eredivisie hadden, betekent dat het abonnement ietsje duurder wordt. Fox Sports 1 is in het basispakket gekomen en zendt ook nog gewoon voetbal uit. NIet meer alle wedstrijden die ze voorheen uitzonden, maar nog wel aardig wat. Je zou kunnen kijken of je daar genoeg aan hebt. Dan zou je Fox Sports als extra pakket wellicht kunnen laten vallen. Verder heeft Peter goede tips. Kijk inderdaad goed naar wat je hebt aan extra opties en of die nog bij je passen.



Wat betreft de prijzen, daar kan ik verder niet zo veel anders van maken. We wijzigen deze jaarlijks, niet alleen van de pakketten, maar ook van de opties. Als je meerdere opties hebt is het zeker mogelijk dat je abonnement in twee jaar tijd zoveel duurder is geworden.