Skip to main content
Beantwoord

Kan ik overstappen naar een 4K ontvanger?

• June 22, 2021
  • 4 reacties
  • 124 keer bekeken

Ik zou graag overstappen op een 4K ontvanger. Is dat mogelijk?

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Nick83

Juist u moet over stappen naar hussel abonnement als u al hussel abonnement heb dan kan u de 4k 5202. Decoder krijgen en een 4k abonnement afsluiten .🙂

En je verbinding moet voldoende snel zijn. Bij glasvezel geen probleem, bij DSL kan dat een beperking zijn.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

cornelis48
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • June 22, 2021

Goedemiddag beste ERTW dan moet u over stappen naar een Hussel abonnement en een 4k abonnement dan pas kan u een 4k decoder krijgen 4k abonnement 2,50 per maand ekstra. Er zijn maar 3 4k zenders tot nu toe  buiten nu voetballen als dat afgelopen is blijven de drie zenders weer over. en u moet voldoende snel internet hebben. Veel succes. 🙂👍

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 22, 2021

Ik wil graag een nieuwe, Bluetooth, decoder, en volgens de medewerker kan dat alleen door mijn abonnement aan te passen naar 4K 

cornelis48
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • June 22, 2021

Juist u moet over stappen naar hussel abonnement als u al hussel abonnement heb dan kan u de 4k 5202. Decoder krijgen en een 4k abonnement afsluiten .🙂

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • June 22, 2021

En je verbinding moet voldoende snel zijn. Bij glasvezel geen probleem, bij DSL kan dat een beperking zijn.