Skip to main content

Ik het mogelijk om, net als in andere landen, kpn televisie gewoon te kijken via een app op m'n tv ipv dit nog steeds te moeten doen op de ouderwetse manier via een decoder?

En zo niet, wordt het dan eens geen tijd dat kpn hier met z'n tijd mee gaat? 

Er is al tijden een smart-TV app (klik) voor LG (WebOS), Samsung (Tizen) en Android TV.

Toch moet je wel vraagtekens zetten bij dergelijke ontwikkelingen want de beeldkwaliteit en functionaliteit is nog altijd beduidend minder dan via een TV ontvanger.


Het bestaat al langer dan vandaag 🙂 maar u moet wel kijken of u een Smart TV heeft met een playstore waarop u de KPN iTV app kunt downloaden. Je kunt hierop inloggen met je abbonement nummer bijv 2000000****** en pincode. Kan ook op mobiel tablet laptop en een website https://tv.kpn.com/


Dank voor uw antwoord. Ik heb een LG OLED 83G26LA. Zal morgen eens in de app store kijken. De magic remote werkt in ieder geval niet ideaal met de decoder. De witte kpn afstandbediening is nog steeds nodig, wat ik eigenlijk wel triestig vind voor een tv uit 2022.


De magic remote werkt in ieder geval niet ideaal met de decoder. De witte kpn afstandbediening is nog steeds nodig, ...

Ik gebruik alleen de afstandsbediening van kpn om mijn TV ontvanger, home cinema set en televisie te bedienen. De Sony afstandsbediening ligt werkeloos in de kast.


De magic remote werkt in ieder geval niet ideaal met de decoder. De witte kpn afstandbediening is nog steeds nodig, ...

Ik gebruik alleen de afstandsbediening van kpn om mijn TV ontvanger, home cinema set en televisie te bedienen. De Sony afstandsbediening ligt werkeloos in de kast.

Ik vind de LG magic remote wel handig met de cursor en de geïntegreerde nfc chip. Ik vind het ook wel handig dat ik alle veelgebruikte apps kan koppelen aan een cijfer op de afstandsbediening. Maar goed, ik heb de tv net een week. Misschien kijk ook ik binnenkort niet meer naar de LG afstandsbediening om. Dank voor de replay!