Skip to main content
Beantwoord

Kan ik TV+ Boxen omruilen voor 5202 ontvangers?

• January 6, 2025
  • 3 reacties
  • 83 keer bekeken

Memphis
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

vraagje tussendoor 

kan ik eigenlijk mijn 2 nieuwe tv+ ontvangers weer terug ruilen voor de VIP 5202 ?

Wij kunnen ons echt niet vinden met deze box alleen maar ruzie de hele tijd met die "Rommel"

Admin: afgesplitst, eigen topic voor vraag aangemaakt

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Memphis! Wat Peter aangeeft klopt, je kunt niet meer terug naar de VIP5202 ontvangers. 

Wel ben ik benieuwd waar je precies tegenaan loopt, of ruzie mee hebt. Misschien kunnen we daar nog bij helpen? 
Ik geef alvast de online stappen voor het oplossen van TV problemen mee. Wellicht staat de oplossing daar ook al tussen!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 6, 2025

Helaas kan dat niet ​@Memphis .

Dat type wordt niet meer verstrekt onder het + abonnement. 

Overigens zou ik juist niet meer terug willen naar de Arris. Ik had de VIP2952 overigens. 

Ik heb namelijk nu ook maar 1 box nodig. Ik had de Arris VIP2952 en de Nokia 8000 Android-TV box.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 9, 2025

Hi ​@Memphis! Wat Peter aangeeft klopt, je kunt niet meer terug naar de VIP5202 ontvangers. 

Wel ben ik benieuwd waar je precies tegenaan loopt, of ruzie mee hebt. Misschien kunnen we daar nog bij helpen? 
Ik geef alvast de online stappen voor het oplossen van TV problemen mee. Wellicht staat de oplossing daar ook al tussen!

I Am Groot
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • January 10, 2025

@Memphis kijk even of je contract vrij bent, dan kan je overstappen naar budget internet. Daar wordt nog gebruik gemaakt van de vip5202. Of stap over naar Ziggo. Ontvangers en tv platform zijn ook erg gebruiksvriendelijk.