Skip to main content

Is het mogelijk om een pakket TV en vaste telefonie te hebben bij KPN?

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Nee @rijkschroeff , dat gaat niet. Internet is de basis. Zonder dat is er geen TV en vast bellen.


Nee, dat kan niet.


Volgens mij is wel PSTN+digitenne mogelijk,Heb je daar genoeg aan?Digitenne zijn maar 32 zenders en pstn is enorm duur…

Anders heeft KPN volgens mij ook voip only abonnementen,Maar dan heb je wel een modem nodig.

Dit is overigens hoe het er een half jaar geleden voorstond,Misschien is het gewijzigd inmiddels.


PSTN is ook zo goed als end-of-life.


Hallo @rijkschroeff en welkom hier op het KPN forum!

 

Weet je waar  je aan toe bent met de hier gedeelde informatie? Als je je internetverbinding bij KPN onderbrengt dan wordt het heel makkelijk om een pakket samen te stellen met daarbij interactieve televisie en telefonie, ik weet niet of dat (op termijn) een optie voor je is?


PSTN is ook zo goed als end-of-life.

E-POTS...word gewoon nog geleverd.

Eigelijk niks anders dan VOIP maar dan een ATA die in de centrale staat maargoed...


PSTN abonnementen worden niet meer afgesloten.

Het stond tot enkele maanden geleden nog op deze pagina maar nu niet meer:

https://www.kpn.com/bellen.htm

Dus alléén bellen kan nog wel een een mobieltje. Is ook stukken minder duur dan een vaste telefoon. Bv met de Nokia Flip ben je ook toekomstvast i.v.m. bellen via 4G (VoLTE) ondersteuning.

Alléén tv kan bij kpn alleen met Digitenne.


Je hebt toch ook voip-only bij kpn? @JanZ_ ?


PSTN abonnementen worden niet meer afgesloten.

Het stond tot enkele maanden geleden nog op deze pagina maar nu niet meer:

https://www.kpn.com/bellen.htm

Dus alléén bellen kan nog wel een een mobieltje. Is ook stukken minder duur dan een vaste telefoon. Bv met de Nokia Flip ben je ook toekomstvast i.v.m. bellen via 4G (VoLTE) ondersteuning.

Alléén tv kan bij kpn alleen met Digitenne.

Oké dat kan laat ik het anders verwoorden... technisch kan het nog via E-POTS alle bestaande PSTN lijnen zijn hierop inmiddels omgezet en dat werkt voor eindgebruiker hetzelfde als oude telefonie.. gewoon 48v uit de muur en daar telefoon op.…

Het kan zijn dat dit niet meer besteld kan worden, het kan ook zijn dat het nog wel kan maar niet zo 1.2.3 

Geen idee welke klopt maar technisch is er geen limitatie op het kunnen leveren ervan...


Je kan een los Digitenne abo nemen en als je een werkende telefoonlijn door de grond naar je huis hebt liggen, kan je ergens wel een goed verstopt KPN nummer bellen waar dan wellicht nog een los E-POTS gebaseerd vast-bellen abo te regelen is. Kan zijn dat ze dat alleen nog voor zakelijk doen. Of helemaal geen nieuwe abo’s meer. Reken dan wel op iets van 19+15 euro per maand excl. belkosten.


Bedankt voor al jullie reacties.
Ik weet genoeg.

Wat mij betreft kan dit item worden gesloten