Skip to main content

Ik heb alleen 1GB hussel. Verder geen abonnementen. Dan kan ik geen iTV zien?

 

Ik heb alleen 1GB hussel. Verder geen abonnementen. Dan kan ik geen iTV zien?

 

Nee. Dat kan alleen met een thuis abonnement met tv.


Hoi Marti,

Nee, als je de "TV dienst” niet afneemt bij KPN en alleen de “Internet dienst” kun je geen iTV gebruiken

Doormiddel van je mijnKPN kun je wel makkelijk de tv dienst aanzetten voor een bedragje per maand. Dan krijg je een ontvanger opgestuurd voor een eventuele niet-smart tv en kun je ook alle online varianten van de KPN iTV gebruiken (web/mobiele app/smart tv app) zowel binnen als buitenshuis.


Best raar dat je dus een decoder krijgt zonder dat je die gaat gebruiken.

technisch is het prima mogelijk om zonder decoder tv te kijken


volgens mij krijg je geen decoder als je geen tv afneemt. staat hierboven ook zo weergegeven.

 


ik bedoel je kan geen tv afnemen zonder dat je een decoder krijgt.. beetje zonde


ik bedoel je kan geen tv afnemen zonder dat je een decoder krijgt.. beetje zonde

Dat is gewoon een dienst die KPN niet aanbied. Als je dat wilt, kies dan voor NLZIET ofzo.


Tja, KPN mét (één) decoder is nog altijd goedkoper dan CD zonder decoder.

KPN 12,50
CD (via app in je smart-tv) 14,95 maar hier wel inclusief ESPN 1 t/m 4. (zenderoverzicht)
NLziet (app in smart-tv) 8,95 (basis)/ 10,95 (inclusief extra zenders) (zenderoverzicht)

  • Bij CD en NLziet ontbreken o.a. de zenders van Discovery Networks. (w.o. ook TLC, Eurosport)

Let op: met maar 1 GB (per maand) kan je beter alleen TV kijken via wifi thuis. TV kijken neemt ca. 1,5 GB per uur namelijk.