Skip to main content

Op mijn oude box had ik op de slaapkamer 2 afstandbedieningen.  Wanneer wordt het mogelijk om op de tv+box 2 afstandbedieningen aan te sluiten?

Dat weet niemand. 


Waarom zou je dat willen -;)


Geen zin om snachts uit bed te moeten om de afstandbediening aan de andere kant van het bed te pakken


Geen zin om snachts uit bed te moeten om de afstandbediening aan de andere kant van het bed te pakken

Tja wat moeten we daar nou van zeggen


Geen zin om snachts uit bed te moeten om de afstandbediening aan de andere kant van het bed te pakken

Tja wat moeten we daar nou van zeggen

Te lui om moe te worden, een verloren generatie dus.


Het is een terechte vraag hoor, want mogelijk is een persoon moeilijk ter been of bedlegerig, dus probeer ook een beetje normaal te reageren.


Hoi @CharleyR en @Frederik Egbert 

De 7022 wordt via Bluetooth bedient en dat is het probleem.
Men weet het probleem en zoekt naar een oplossing.
Maar wanneer die komt is nog niet bekend, maar er wordt aan gewerkt.


Voor elke oplossing is weer een probleem, het is weg gemoderniseerd zoals dat helaas wel vaker het geval is ( niet alleen de spullen van kpn ).

En er is al eerder een vraag over gesteld :

Dus wellicht kan het toegevoegd worden aan :

( want is zie er zo snel niet over daar (?) )


Het is een terechte vraag hoor, want mogelijk is een persoon moeilijk ter been of bedlegerig, dus probeer ook een beetje normaal te reageren.

Hallo @CharleyR , @Frederik Egbert schrijft zelf dat hij gewoon geen zin heeft om moeite te doen om de AB van elders te pakken, dus @Thijs1963 en ik reageerden heel normaal.

Uiteraard spotten wij niet met mensen die minder-valide zijn, maar dat blijkt hier nergens uit.

De persoon in kwestie is gewoon liever lui dan moe.