Skip to main content

Kun je de Arris VIP5202 USB poort gebruiken om een portable SSD aan te sluiten?

 

Admin: Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

Kun je de Arris VIP5202 USB poort gebruiken om een portable SSD aan te sluiten?

Nee. Dat kan niet.


@rickh024 

Zie hier, misschien is dit iets voor jou?

Werkt ook via WIFI

Momenteel zitten er nog wat kinderziektes in.

 

@Ampie Hanusa 

De poort is niet actief, dus werkt een SSD ook niet.

Maar je kan wel opnemen als je 2 decoders hebt of het opname pakket. 

Opnemen gaat bij KPN in de cloud.


Bij de 7022 is de usb poort waarschijnlijk wel actief. Al heb ik dat nog niet uitgeprobeerd. Maar ik denk van wel. Dus daarbij kun je dus bijvoorbeeld muziek op een usb stick zetten en deze afspelen. Daarvoor moet je dan wel een geschikte app zoeken in de app store.

Een tv programma opnemen en dat op de usb stick of ssd zetten kan niet.


Dank voor de reacties


De USB-poorten werken op geen enkele tv-decoder van KPN.

 


Op de 7022:

Geformatteerd als FAT32. NTFS werkt mogelijk niet.

En...

En...

 


@Nick83 

Hij heeft de Arris VIP 5202


@Nick83

Hij heeft de Arris VIP 5202

Weet ik.


Ik heb bij de 7022 ook eens een USB-stick geplaatst waar een muzieknummer op staat.

De 7022 herkent dat nummer wel, maar kan er niets mee. Geeft alleen aan dat de stick geschikt is als opslagapparaat.

Werkt natuurlijk net zo al bij Android telefoon, extra geheugenkaart er in en je hebt extra opslag voor apps die zich daarvoor lenen en andere bestanden die je downloadt.

Ik doe er verder niets mee, maar vond het leuk om te proberen, moest wel eerst mijn SP/DIF-kabel verwijderen, anders paste de USB-stick niet.

 


Je moet natuurlijk een app installeren die de nummers af kan spelen....


USB toetsenbord werkt prima op 7022 (dacht het ook werkend gehad te hebben op de 5202 maar die ligt in de doos)

USB harddisk ook tivimate kan hem gebruiken om op te slaan voor opnames (werkt op de 5202 inderdaad niet)


Ik heb bij de 7022 ook eens een USB-stick geplaatst waar een muzieknummer op staat.

De 7022 herkent dat nummer wel, maar kan er niets mee. Geeft alleen aan dat de stick geschikt is als opslagapparaat.

Werkt natuurlijk net zo al bij Android telefoon, extra geheugenkaart er in en je hebt extra opslag voor apps die zich daarvoor lenen en andere bestanden die je downloadt.

Ik doe er verder niets mee, maar vond het leuk om te proberen, moest wel eerst mijn SP/DIF-kabel verwijderen, anders paste de USB-stick niet.

 

 

Ik heb op mijn Samsung A53 en hiervoor de S9 een geheugenkaart erin zitten.

Maar als daar muziek of iets anders opstaat, wordt dat door de telefoon gewoon herkent en afgespeeld.

Ik gebruik de geheugenkaart voornamelijk voor foto's die de camera maakt.