Skip to main content
Vraag

Kan ik van TV+ de overstap maken naar de Soundbox?

• May 5, 2025
  • 1 reactie
  • 48 keer bekeken

Wil58
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Kan ik zonder onderbreking van tv kijken overstappen van TV+ naar TV+ Soundbox? Ik vraag dit omdat ik, toen ik de internetsnelheid verlaagd had van 200 naar 100mbs, drie dagen zonder internet heb gezeten. Dat wil ik uiteraard niet met tv kijken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • May 5, 2025

Hoi ​@Wil58, ik weet het niet zeker, maar volgens mij moet deze wijziging ongestoord plaats vinden. Ik heb laatst een tv-ontvanger van mijn abonnement gehaald. Toen deze van mijn abonnement was, werkte het nog wel. 

Waarschijnlijk wordt er rekening gehouden met een overbrugtermijn, voor je oude TV ontvanger niet meer bruikbaar is. Wellicht dat iemand die de Soundbox heeft verwisselt dit daadwerkelijk kan bevestigen.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Wil58 welkom op de KPN Community! Je zou zonder problemen de Soundbox moeten kunnen bestellen. Kijk anders ook even in het centrale topic, daar kan je veel antwoorden vinden op de meest gestelde vragen.

Mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust!