Skip to main content
Beantwoord

Kan ik via de draadloze adapters ook de extra zenderpakketten bekijken?

• November 9, 2021
  • 2 reacties
  • 23 keer bekeken

Hoi 

Ik wil een draadloze set gebruiken voor de 2e tv in de slaapkamer.

kun je met de draadloze sets ook de extra zenderpakketten ziggo en erotiek kijken dan? 
bij ziggo kon dat namelijk niet evenals via de app want daar zijn de extra pakketten niet zichtbaar 

Beste antwoord door Nick83

Hoi 

kun je met de draadloze sets ook de extra zenderpakketten ziggo en erotiek kijken dan? 
bij ziggo kon dat namelijk niet evenals via de app want daar zijn de extra pakketten niet zichtbaar 

Ja. Op een ontvanger die via een draadloze verbindingset is aangesloten kun je hetzelfde als op een ontvanger die rechtstreeks bekabeld is aangesloten. Dat maakt niets uit.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • November 9, 2021

Hoi 

Ja. Op een ontvanger die via een draadloze verbindingset is aangesloten kun je hetzelfde als op een ontvanger die rechtstreeks bekabeld is aangesloten. Dat maakt niets uit.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • November 10, 2021

Tip: als je een UTP kabel kan trekken, dan is dat altijd het beste.