Skip to main content

bij aanvraag 2e tv word er gesproken over een 2e ontvanger, vroeger kon je insteekkaart krijgen als je tv daar geschikt voor was, nu nog steeds?

Dag @marcel44 ,
Zeker, welk type tv heb je?


Er zijn sinds begin dit jaar weer insteekkaarten voor Digitenne, niet voor KPN TV.

Zelf heb ik zo'n CI+-cam in gebruik, het werkt perfect! Ideale manier van TV kijken.  

 


Er zijn sinds begin dit jaar weer insteekkaarten voor Digitenne, niet voor KPN TV.

Klopt, maar die zijn er ook nooit geweest😉

Zelf heb ik zo'n CI+-cam in gebruik, het werkt perfect! Ideale manier van TV kijken.  

Daar zijn meningen over verdeeld natuurlijk, maar de ontvangst van een tv met ingebouwde DVB-T2 tuner is(in mijn geval) in ieder geval goed:)


@marcel44 

 

Als je geen Digitenne hebt, maar KPN ITV.

Mocht je een Smart tv hebben, dan kan je de KPN app installeren. Zie ook hier. 

 

Een voordeel van de 2de KPN tv decoder is, dat je het opname pakket er gratis bij krijgt. 😉

 

Wat betreft de Smart kaart, die kan bij Digitenne ook op de eerste tv. 


Er zijn sinds begin dit jaar weer insteekkaarten voor Digitenne, niet voor KPN TV.

Zelf heb ik zo'n CI+-cam in gebruik, het werkt perfect! Ideale manier van TV kijken.  

 

@marcel44 

Ter aanvulling : 

Check vooraf wel even of jouw TV geschikt is:

Op deze website staat een tool waar je jouw type TV-ontvanger kunt invoeren. Je weet dan meteen of jouw TV geschikt is voor de CI+-cam:

https://digitenne.kpn.com/insteekkaart/

Dit gedeelte daar even opzoeken: 

Is mijn tv geschikt voor de CI+ module?

Voor tv-kijken met de CI+ module dien je een televisie te hebben die DVB-T2 en HEVC ondersteunt en een CI+ slot (Common Interface) bevat. Inmiddels zijn de meeste flatscreen televisies hiervan voorzien, dus grote kans dat de Digitenne insteekkaart gewoon werkt op jouw tv! Ontdek hieronder of jouw tv geschikt is.  

Voldoet jouw tv niet aan de standaard? Bestel dan de basis tv-ontvanger en kijk goedkoop en draadloos tv waar je maar wilt. 

*disclaimer: het kan zijn dat u een tv model heeft dat wel geschikt is voor DVBT2, maar nog getest moet worden en daardoor nog niet is opgenomen in de database.

 

Ga je inderdaad voor het CI+-module? Bel daarvoor dan met 0800-0402. Vandaag (op zaterdag) nog open tot 17.00. Anders weer maandag vanaf 8.00. 

 


Hoi @marcel44, welkom op het forum! De anderen hebben je al uitgelegd wat er wel en niet met een insteekkaart kan. Ik maak uit je bericht op dat je op dit moment een Internet+TV abonnement van ons hebt met al één interactieve tv ontvanger. Je hebt in dat geval de mogelijkheid om een tweede interactieve ontvanger toe te voegen à €5 per maand. In dat geval krijg je ook het Opnemen pakket er inbegrepen bij. 

Of je kunt een Digitenne insteekkaart bestellen. In combinatie met je Internet+TV abonnement betaal je dan alleen €5 voor die insteekkaart en geen kosten voor het Digitenne abonnement. Opnemen pakket krijg je er in dat geval niet bij. Let er ook op, zoals Noordzee al aangeeft, of je tv geschikt is:

 

Check vooraf wel even of jouw TV geschikt is: https://digitenne.kpn.com/insteekkaart/

 

Is mijn tv geschikt voor de CI+ module?

Voor tv-kijken met de CI+ module dien je een televisie te hebben die DVB-T2 en HEVC ondersteunt en een CI+ slot (Common Interface) bevat. Inmiddels zijn de meeste flatscreen televisies hiervan voorzien, dus grote kans dat de Digitenne insteekkaart gewoon werkt op jouw tv! Ontdek hieronder of jouw tv geschikt is.  

Voldoet jouw tv niet aan de standaard? Bestel dan de basis tv-ontvanger en kijk goedkoop en draadloos tv waar je maar wilt. 

*disclaimer: het kan zijn dat u een tv model heeft dat wel geschikt is voor DVBT2, maar nog getest moet worden en daardoor nog niet is opgenomen in de database.

Ga je inderdaad voor het CI+-module? Bel daarvoor dan met 0800-0402. Vandaag (op zaterdag) nog open tot 17.00. Anders weer maandag vanaf 8.00. 

 

 

Je kunt ook, als je wel graag gebruik wilt blijven maken van interactieve opties de smart tv app gebruiken. Die is beschikbaar voor Android TV, en LG & Samsung modellen nieuwer dan 2017.

Mocht je een Smart tv hebben, dan kan je de KPN app installeren. Zie ook hier. 

 


Ik heb voor de slaapkamer een hele simpele en goedkope salora tv. Zelfs die kan de insteekkaart aan. Is wel een recente tv.


Ik heb voor de slaapkamer een hele simpele en goedkope salora tv. Zelfs die kan de insteekkaart aan. Is wel een recente tv.

 

Of je gebruikt een Chromecast.

Éénmalig ongeveer € 40,--

Zie hier.