Skip to main content

Hallo,

 

Ik ben sinds 2 maanden geüpdatet naar KPN TV+. Met mijn vorige abonnement kon ik het kanaal Xite zelf bedienen met een druk op de rode knop. Waarom werkt dat niet met m'n geüpdate abonnement?

 

Is upgrade bij KPN dan downgrade geworden?!

 

Gegroet,

De extra kanalen heeft Xite nog niet beschikbaar onder Android-TV. Dus ook bij kpn niet.

Als je een Samsung televisie hebt…. daar staan ze ook. Dan vindt je die kanalen onder het aanbod van Samsung TV Plus.


Ik heb helaas geen Samsung.

 

Sowieso raar dat het Xite kanaal wel werkte op m'n vorige abonnement van KPN TV (de voorloper op de KPN TV+).

 

Dus hierbij voor KPN: ZET HET XITE KANAAL WEER OPEN!!! Zoals jullie verwijzen naar de zenderwijziging van juni '23!!!


Dus hierbij voor KPN: ZET HET XITE KANAAL WEER OPEN!!! Zoals jullie verwijzen naar de zenderwijziging van juni '23!!!

Dat wil kpn wel, maar zoals ik al aangaf: het is niet beschikbaar onder Android-TV.

 

Sowieso raar dat het Xite kanaal wel werkte op m'n vorige abonnement

Niet raar hoor. Het oudere platform is een Linux platform. Het nieuwe is een heel andere: Android-TV.

Tenzij Xite bezig is dit voor Android-TV te maken heb je de extra kanalen sneller met een Samsung tv…. Of je schaft een Amazon Fire TV (stick) aan.


Hallo, @Some 

Inmiddels heeft Xite de app ook beschikbaar voor Android-TV. En dus ook op de kpn+ box.

Ga naar Apps, Aanbevolen door kpn, klik 'm aan en download 'm daar.

Geniet ervan!


@PeterG Dank voor het delen Peter 🙂


Reageer