Skip to main content

Hallo, 

ik probeer al maanden lang het voor elkaar te krijgen dat er op de kamer van mijn dochter van 4 geen Youtube meer gekeken kan worden, elke nacht heeft zij nachtmerries en kan niet slapen omdat zij bij haar oudere zus op de kamer ligt die is 8 en die kijkt graag Horror filmpjes wat ze niet mag maar toch stiekem kijkt met haar jongere zusje, ik heb al ingesteld dat beperkte modus aan staat, ik heb geprobeerd de kanalen waar mijn oudste dochter naar kijkt te blokkeren alleen nog steeds zijn de filmpjes zichtbaar! De zender is verborgen al op de tv alleen mijn dochter van 8 heeft al door dat ze via menu en apps youtube nog steeds kan openen! 
 

is er een mogelijkheid dat er een pincode voor deze app van youtube gebruikt kan worden zodat de app youtube helemaal niet meer open gemaakt kan worden? 
 

hoor snel van u

Hallo @Milomilo ,

De oplossing is echt heel simpel. Om 19.00 leveren uw kinderen van 8 jaar en 4 jaar hun telefoon in bij de ouders. De volgende dag om 8.00 krijgen ze de telefoon dan weer terug. 

Dan is het probleem van de nachtmerries voorbij. 

Wie bepaalt bij jullie thuis de regels? 

 

hoor snel van u

Is dit een vraag of wat anders?


Enige optie is volgens mij die tv ontvanger uit die kamer weghalen.

Als je dat niet wilt: i.i.g. met bedtijd van de kleinste de afstandsbediening innemen. Deze dan 's ochtends weer retourneren.

Want als je 'm 's avonds uit het modem haalt zal die verslaafde dochter van je, pas 8, 'm er vast en zeker weer insteken.

Wij mochten, 47 jaar geleden, op die leeftijd nog geeneens een tv op onze kamer. En toen hadden we alleen 2 zenders live in zwart-wit en die waren na een uur of 11 's avonds vaak nog uit de lucht ook. Mijn broer was toen 7 en ik 10 en onze ouders vonden ons te jong.


Via het instellingenmenu, kinderslot is er de knop geblokkeerde apps. Daar kan je YouTube achter een pincode zetten.