Skip to main content
Beantwoord

Kan ik zelf apps op de KPN TV ontvanger kiezen?

• March 15, 2021
  • 2 reacties
  • 52 keer bekeken

Via de afstandsbediening van de KPN kan je apps intikken. Daar staan wel eat apps maar er zijn maar een paar die ik zou gebruiken. Kan ik de andere wissen en vervangen door wat apps waarik meer mee kan. bv Spotify of Chrome. Zo ja hoe doe je dat?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo @bertus53, wij hebben als KPN een contract met bepaalde contentaanbieders afgesloten. De apps van hen zitten in de tv-ontvanger. Eigen apps toevoegen aan het menu van de tv-ontvanger gaat helaas niet, het is niet zoals bij een smart tv waar je zelf uit de Playstore apps kunt downloaden.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 16, 2021

Hallo @bertus53, wij hebben als KPN een contract met bepaalde contentaanbieders afgesloten. De apps van hen zitten in de tv-ontvanger. Eigen apps toevoegen aan het menu van de tv-ontvanger gaat helaas niet, het is niet zoals bij een smart tv waar je zelf uit de Playstore apps kunt downloaden.

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 16, 2021

jammer want sommige apps (waarvoor jullie misschien betalen) zijn echt waardeloos. Maar dank voor het antwoord