Skip to main content
Heb een Android 9.1 en kan itv van kpn niet openen.



*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hi @Rene_francois, welkom! Zou je iets kunnen uitweiden hierover? Wat ervaar je precies? Krijg je een foutmelding te zien? Crasht de app gelijk bij opstarten, of gaat het fout bij het inloggen? Welk toestel gebruik je precies? Heb je de app al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
Krijg de mededeling, sorry kunnen de video niet openen, probeer het opnieuw. En opnieuw installeren is ook gedaan. De app is wel zichtbaar maar bij openen van een tv zender is het alleen een zwart beeld en dan sorry kunnen de video niet openen probeer het opnieuw.

Android 9.1 moet toch geen te zijn.

Grt. Rene
Welkom@Rene_francois



Wil je in de Playstore Chrome updaten?

Laat even weten of het probleem dan is opgelost?
Dat is gebeurd
Je bent een man van weinig woorden 😉

Ik neem aan dat je met "dat is gebeurd" bedoeld dat het probleem is opgelost 😀
Darr bedoel ik mee dat ik het gedaan maar heeft niet geholpen daar ik al de nieuwe versie van heb.. Sorry dat ik niet meer was de eerste keer...
Heb knp ook al gebeld maar zij zouden het onderzoeken waar het probleem zit..
Wat is het merk en type van het apparaat waarmee het niet lukt om televisie te kijken via de app?
Wat is het merk en type van het apparaat waarmee het niet lukt om televisie te kijken via de app?

Hier ben ik ook nieuwsgierig naar @Rene_francois.
@Paul_



Rene wordt al geholpen in dit topic https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/kpn-itv-app-problemen-472341/index12.html#post786298
Kpn zal hier naar kijken, mogelijk dat ik nieuwe inlog gegevens krijg. Wat dat kan zijn hoor ik later. Voor een ieder die hebben meegedacht mijn dank.
Kpn zal hier naar kijken, mogelijk dat ik nieuwe inlog gegevens krijg. Wat dat kan zijn hoor ik later. Voor een ieder die hebben meegedacht mijn dank.

Ik kan me niet voorstellen dat nieuwe inloggegevens nodig zijn, maar als dit al in behandeling is bij m'n collega's dan zal ik het verder aan hen over laten.
Hoi Paul,



Dit is het laatste sms van kpn wat ik kreeg.

Beste klant, hierbij bevestigen wij dat uw reactie van juli met reactienummer 945258907 is overgedragen voor nader onderzoek.

Deze afdeling zal hierover spoedig contact met u opnemen. Mogelijk ontvangt u van hen een nieuw incidentnunmmer en een nieuw

rechtstreeks telefoonnummer. Mvg, KPN
En wat is nu toch het merk en type van dat apparaat waarop met de iTV app zenders niet te kijken zijn.
Android 9.1 pro is de type toestel.
Ik ken geen toestel van dat merk en type.

Ik denk ook niet dat dat het merk en type van jouw toestel is.

Is het een Samsung, een Huawei, een Nokia een ...?

En welk type dan?
@wjb

Rene schreef in dat andere topic,

Mijn toestel is huawei p30 android 9.1.

Chrome updaten hielp niet.
Hoi Paul, nu wordt ik door een. Kpn medewerker verwezen naar xxl winkel van kpn.



Het is triest dat ze niet weten waar ze het moeten zoeken. Zo heb ik onder andere heel Kpn gehad en het probleem is nog niet opgelost.
@Rene_francois



Had je ook al eens de app opnieuw geïnstalleerd?
Yep
Hoi Paul, nu wordt ik door een. Kpn medewerker verwezen naar xxl winkel van kpn.



Het is triest dat ze niet weten waar ze het moeten zoeken. Zo heb ik onder andere heel Kpn gehad en het probleem is nog niet opgelost.


Hi @Rene_francois! Dan kan een KPN-medewerker even meekijken, wat wellicht kan helpen. Het toestel zelf lijkt me het probleem niet, die P30 is een prima toestel. Ik wil het volgende adviseren:




  • Zorg dat je alle apps (en OS) helemaal up-to-date zijn, en probeer het nog eens.
  • Werkt dat niet? Maak een back-up, en reset het toestel een keer volledig. Niet waar je op zit te wachten kan ik me zo voorstellen, maar kan zomaar de oplossing zijn.

Hoi allemaal, jullie bedankt voor het proberen op te lossen van mijn probleem wat betreft de Android 9.1 pro serie.. Ik kan het toestel zonder problemen terug geven en krijg dan mijn geld terug kan ik daarna eens rustig kijken welk toestel ik aanschaf... Mijn oude doet nog prima daar kan ik nog goed mee vooruit...
Als je het toestel zonder problemen terug kunt geven, vindt ik een prima service👍,werkt de ITV app op je oude toestel wel?
Ja op het oude serie android 8.0 werkt het prima.
Hoi allemaal, jullie bedankt voor het proberen op te lossen van mijn probleem wat betreft de Android 9.1 pro serie.. Ik kan het toestel zonder problemen terug geven en krijg dan mijn geld terug kan ik daarna eens rustig kijken welk toestel ik aanschaf... Mijn oude doet nog prima daar kan ik nog goed mee vooruit...

Hmm oké. Nu ben ik toch wel heel nieuwsgierig of we het op de een of andere manier toch konden oplossen eerlijk gezegd. Geen reset uitgevoerd neem ik dan aan?



Maar dit is ook een oplossing natuurlijk. Gelukkig kan je nog wel even vooruit met je huidige toestel. Mocht je toch vragen hebben of iets dergelijks, laat het vooral weten.