Skip to main content

Ik wil op een Android apparaat iTV kijken en daarvoor de iTV pincode resetten via MijnKPN.

Als ik zelf een pincode kies, wordt het balkje grijs, maar werkt deze gekozen pincode niet.

Als ik niet invul, zou KPN een pincode moeten kiezen, maar gebeurt er ook niets.

 

Als ik mijn gekozen pincode intoets, na het abonnementsnummer, krijg ik de melding dat ik nog maar enkele pogingen heb voordat het 24 uur geblokkeerd wordt.

 

Ik heb de allerlaatste Chrome browser geprobeerd voor MacOS:

Version 113.0.5672.92 (Official Build) (x86_64)

 

Hallo @likewise, dat is natuurlijk lastig. Als je de pincode wil resetten en het vervolgens niet lukt. Is er toevallig een ander apparaat in de buurt waarmee het wellicht wel lukt? Mocht je er echt niet uitkomen, dan kun je de pincode ook laten resetten via de klantenservice. Na klantverificatie kan een medewerker op afstand resetten en krijg jij een e-mail van KPN met de nieuwe pincode. 


Ik ben intussen een week en 6 systemen verder, zonder resultaat. Alle browsers laten de button grijs worden en vervolgens gebeurt er niks, en is de pincode ook niet gewijzigd, tenminste ik krijg de melding dat mijn account binnen 24 uur geblokkeerd wordt indien ik doorga met aanmelden met de foutieve code op de Android iTV app.

 

Er is een optie geen pincode in te vullen, vervolgens zou ik er een krijgen. Ook dat gebeurt niet. Zouden jullie er aan jullie zijde s.v.p. naar willen kijken?


Ik zal kijken hoe snel dit via de klantenservice gaat lukken.

Ik heb alles up-to-date; browsers en iTV Android app.

Windows 10 Chromium

Windows 10 Edge

iPhone Safari

iPhone Chromium

MacOS Chromium

MacOS Safari

 


Ook via de automatische pincode reset in het klantenservice menu lukt het niet, na het aanvragen van een nieuwe pincode wordt de lijn stil.

 

Uiteindelijk via een medewerker wel gelukt.

 

Kan KPN svp hun tools nalopen?


Ik ga het doorgeven @likewise. Het is inderdaad wel duidelijk dat er iets kapot is.