Skip to main content

We hebben sinds kort de tv + boxen

Kan je op beide boxen de opgeslagen programma’s terug kijken? 
Beneden werkt alles naar behoren, boven gaat hij in storing als je de opgeslagen programma’s wil bekijken. 
Hopelijk heeft iemand een antwoord voor ons. 

Dat gaat uiteraard. De opgeslagen programma’s staan tenslotte in de cloud bij KPN.

Probeer de tv+ box boven eens te herstarten.


Dat gaat uiteraard. De opgeslagen programma’s staan tenslotte in de cloud bij KPN.

Probeer de tv+ box boven eens te herstarten.

Dat hebben we al verschillende keren geprobeerd. 
Hebben al een kabel van KPN geleverd gekregen. 
Blijft foutcode geven als je de opnames wil bekijken.  Contact met KPN kon alleen overdag als we aan het werk zijn. 


Is de tv ontvanger boven rechtstreeks op de Experiabox of KPN Box aangesloten? Er zit geen router tussen ofzo? 


Is de tv ontvanger boven rechtstreeks op de Experiabox of KPN Box aangesloten? Er zit geen router tussen ofzo? 

Is rechtstreeks aangesloten. 
beneden doet het kastje het ook niet goed, 

als we die van beneden boven gebruiken 

werkt alles wel. 


Al eens een reset gedaan?


Hoi @Wilma 1971 .  Fijn dat je al geprobeerd hebt om ze om te wisselen.

Het probleem verhuist dus mee?  En je hebt het kastje ook al gerest? Klopt dat?


Hoi @Wilma 1971 .  Fijn dat je al geprobeerd hebt om ze om te wisselen.

Het probleem verhuist dus mee?  En je hebt het kastje ook al gerest? Klopt dat?

 Ja dat klopt. 
na vorige week twee keer een uur met kpn aan de telefoon gezeten te hebben is de uitkomst dat er een update moet komen, daar zijn ze druk mee bezig, en dan zou het tweede kastje het ook moeten gaan doen. Of we het volgende week nog een keer willen proberen. Nou dat doen we dan maar.

nu zorgen dat we de oude kastjes kunnen houden tot alles werkt. Daar al herinnering voor gehad. 


Hoi @Wilma 1971 .  Fijn dat je al geprobeerd hebt om ze om te wisselen.

Het probleem verhuist dus mee?  En je hebt het kastje ook al gerest? Klopt dat?

 Ja dat klopt. 
na vorige week twee keer een uur met kpn aan de telefoon gezeten te hebben is de uitkomst dat er een update moet komen, daar zijn ze druk mee bezig, en dan zou het tweede kastje het ook moeten gaan doen. Of we het volgende week nog een keer willen proberen. Nou dat doen we dan maar.

nu zorgen dat we de oude kastjes kunnen houden tot alles werkt. Daar al herinnering voor gehad. 

Ik heb mijn twijfels bij dat verhaal, @Wilma 1971 . Het hoort gewoon te werken. 

Je hebt dus ook de oude ontvangers nog, begrijp ik?


Hoi @Wilma 1971 .  Fijn dat je al geprobeerd hebt om ze om te wisselen.

Het probleem verhuist dus mee?  En je hebt het kastje ook al gerest? Klopt dat?

 Ja dat klopt. 
na vorige week twee keer een uur met kpn aan de telefoon gezeten te hebben is de uitkomst dat er een update moet komen, daar zijn ze druk mee bezig, en dan zou het tweede kastje het ook moeten gaan doen. Of we het volgende week nog een keer willen proberen. Nou dat doen we dan maar.

nu zorgen dat we de oude kastjes kunnen houden tot alles werkt. Daar al herinnering voor gehad. 

Ik heb mijn twijfels bij dat verhaal, @Wilma 1971 . Het hoort gewoon te werken. 

Je hebt dus ook de oude ontvangers nog, begrijp ik?

Hallo @Erwin_ Ja die hebben we nog gelukkig 

nummer twee doet het nog steeds niet,gisteren nog geprobeerd. We hebben om een nieuw kastje gevraagd na drie kwartier geprobeerd werd er weer overlegd en zouden we een nieuwe opgestuurd krijgen. Maar na een half uur werden we gebeld dat kpn die niet heeft.  De mevrouw aan de tel was niet heel klantvriendelijk, liet ons niet uitpraten. Maar de tip was om in de avond nog een keer te bellen. Dat wasdus telefoon gesprek nummer drie, toen kwam het verhaal van de update.  We hopen het oude kastje te gebruiken tot de nieuwe het beide doen. 


Ik stuur je even een privébericht.