Skip to main content

kan je aan de afstandbediening ook extra app's aan toevoegen b.v. NPO plus

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid 

Hallo @cvvp ,

Zelf apps aan de tv-ontvanger van KPN toevoegen is niet mogelijk.

Wel kun je NPOplus toevoegen (NPO) bij de apps van je Smart-televisie. Daar staat ie waarschijnlijk zelfs al tussen.

Je kunt 'm ook casten middels Chromecast naar je TV van af tablet of smartphone.


bedankt voor u snelle reactie, ik snap dat dat een oplossing kan zijn maar dat is allemaal niet handig met allemaal extra handelingen ik wil gewoon een afstand bediening gebruiken, als dat niet mogelijk is, ik hoop toch dat dit door KPN mogelijk gemaakt wordt, anders overweeg ik toch weer naar mijn contract duur terug te gaan naar mijn oude provider.

Maar nogmaals dank voor u informatie


Op enkele tv's kan je een voorkeur nummer op de AB geven voor een app die je op de Smart tv hebt geïnstalleerd.

Ik kijk altijd via de app's van de Smart TV, die zijn ook 4K (mijn KPN tv decoder VIP2952 niet). 


Hallo @cvvp, de KPN afstandsbediening is voor het bedienen van de digitale tv-ontvanger. Daarnaast kun je het geluid van de tv er mee bedienen. Verder de smart-tv ermee bedienen gaat niet. Daarnaast kun je zoals @Noordzee al aangeeft zelf geen apps toevoegen aan het menu van de tv-ontvanger. 


kan je aan de afstandbediening ook extra app's aan toevoegen b.v. NPO plus

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid 

Kan KPN app toevoegen bij volgende update ? 
Wil graag Belgische VRT Max gebruiken.