Skip to main content

Als ik itv van kpn opstart vraagt hij eerst of ik tv wil kijken, dat lijkt me toch duidelijk, dus overbodige vraag. Vervolgens kan ik op eenĀ  zender klikken om b.v. Life TV te kijken.

Als je daarop klikt moet je nog een keer klikken op tv kijken om eindelijk tv te kunnen gaan kijken.

Kan dit niet sneller?

Ook zou het handig zijn om in het scherm het volume te kunnen regelen.Ā 

En er kan alleen maar landscape tv gekeken worden, jammer hoor.Ā 

Of kan ik deze instellingen toevoegen?Ā 

Kijk eensĀ bij ziggo.Ā 

Ā 

HalloĀ @Roosje2021, terechte vragen. Ik doe even de aanname dat je het over de iTV app hebt. Het klopt dat je alleen in landscape modus kunt kijken, dit is as-designed. Dit komt omdat televisie niet gemaakt is om in portrait modus te kijken.Ā Je kunt een aantal zenders toevoegen aan jouw favoriete zenders. Deze worden dan toegevoegd aan jouw startscherm. Dan is het een klik en je kunt televisie kijken. Mag ik vragen waarom je het volume via het scherm wilt kunnen regelen als je toch via een mobiel apparaat kijkt?

Ā 

*Edit:

Het volume via het scherm bedienen is makkelijker omdat de mobiel tijden het kijken meestal op de zijde staat waar ook de volumeregelaar zit, snappie. Zeker als portrait modes niet kan.Ā 

Ah, ja, ik heb zelf mijn telefoon altijd zo liggen dat de volume knoppen aan de bovenkant zitten. Vandaar dat ik hier niet zo snel aan dacht. Ik denk dat deze feature dan ook niet (snel) zal komen, maar ik geef het door.


Toch kan het heel prettig zijn als de app ook in portrait-mode gebruikt kan worden want dat kan best handig zijn, met name in splitscreen.

Ā 


Het volume via het scherm bedienen is makkelijker omdat de mobiel tijden het kijken meestal op de zijde staat waar ook de volumeregelaar zit, snappie. Zeker als portrait modes niet kan.Ā 

Groetjes RogerĀ 


Ik heb zojuist 2 zenders aan favorieten toegevoegd. Maar wat daar nou de meerwaarde wan is?

Je kan er niet op klikken want dan gebeurt er niets, en als je naar gids gaat kom je in de gewone gids.

Dit werkt dus ook niet.

Groetjes RogerĀ 


Ik heb zojuist 2 zenders aan favorieten toegevoegd. Maar wat daar nou de meerwaarde wan is?

Je kan er niet op klikken want dan gebeurt er niets, en als je naar gids gaat kom je in de gewone gids.

Maar als je op het ikoontje van een favoriete zender klikt dan start toch direct de uitzending?

Ā 

Daarnaast kan je de TV Gids filteren zodat alleen jouw favoriete zenders getoond worden.

Ā 


Bij mij start er niets als ik op een favoriete zender klik.Ā 


Bij mij start er niets als ik op een favoriete zender klik.Ā 

Herstel, de zender start wel.

Ā 


Bij mij start er niets als ik op een favoriete zender klik.Ā 

Herstel, de zender start wel.

Ā 

Ik weet wel waarom ik eerst zei dat er niets start als ik op een zender in favorieten klik. Vandaag net weer geprobeerd en er start niets. Je moet dus geluk hebben of er een zender start of niet. Hier kan dus nog veel verbeterd worden aan de app.Ā 


Bij mij start er niets als ik op een favoriete zender klik.Ā 

Herstel, de zender start wel.

Ik weet wel waarom ik eerst zei dat er niets start als ik op een zender in favorieten klik. Vandaag net weer geprobeerd en er start niets. Je moet dus geluk hebben of er een zender start of niet. Hier kan dus nog veel verbeterd worden aan de app.Ā 

Bij mij start de zender altijd als ik bij de favorieten op de zender klik.

Gebruik je Android tablet/telefoon of een iPad/iPhone?


Dan heb jij geluk dus.Ā 


Dan heb jij geluk dus.Ā 

Gebruik je Android tablet/telefoon of een iPad/iPhone?

Ā 


Android telefoon.Ā 


Het volume via het scherm bedienen is makkelijker omdat de mobiel tijden het kijken meestal op de zijde staat waar ook de volumeregelaar zit, snappie. Zeker als portrait modes niet kan.Ā 

Ah, ja, ik heb zelf mijn telefoon altijd zo liggen dat de volume knoppen aan de bovenkant zitten. Vandaar dat ik hier niet zo snel aan dacht. Ik denk dat deze feature dan ook niet (snel) zal komen, maar ik geef het door.