Skip to main content

Kan mn kpn mobiel niet koppelen met mn kpn thuis en kan hierdoor geen gebruik meer maken van mn itv app kunnen jullie mij hierbij helpen mijn mobiel nr is ******en ik heet sts eddahmani wonende  ***** te oostburg kunnen jullie deze weer koppelen of mij informatie geven waarom deze niet meer gekoppeld zijn? Mvg sts eddahmani

 

*Admin: gegevens verwijderd en toegevoegd aan profiel i.v.m. privacy.  
 

Niet zo handig om je mobiele nummer en persoonlijke gegevens op een openbaar forum te zetten!

Je kunt je bericht aanpassen d.m.v. de 3 puntjes rechts onder je bericht.


Niet zo handig om je mobiele nummer en persoonlijke gegevens op een openbaar forum te zetten!

Je kunt je bericht aanpassen d.m.v. de 3 puntjes rechts onder je bericht.

@jlthkoch ik heb dit doorgegeven aan een moderator, een forumlid kan dit binnen een uur aanpassen, na die uur is dat niet meer mogelijk. 


Hi sts, welkom op het forum. 

Of je wel of niet gekoppeld is aan Mijn KPN heeft niets te maken met de werking van de iTV online app. Zolang je een actief iTV abonnement van ons hebt hoort de app te werken.Download de app KPN interactieve tv app in de app store van je telefoon en log daar in met je KPN ID.  

Lukt dit zo? Zo niet, krijg je een foutmelding? Wat zie je dan precies? 


Sts, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.