Skip to main content

Ik zou heel graag Mezzo.tv willen ontvangen. Ik houd van klassieke muziek. Er is weinig cultuur in het aanbod van KPN. Dat vind ik jammer.

Hier sluit ik mij volledig bij aan.


Mezzo TV is ooit bij KPN geweest, maar toen werd daar weinig naar gekeken. Ben bang dat deze niet terugkomt. 


Sinds 15 januari 2012 ontbreekt Mezzo al bij kpn. Deze zat in het pluspakket. Ik verwacht ook niet dat deze, ondanks af en toe verzoeken, terugkeert.

Cultuur is een erg ruim en vaag begrip, @jongschaap . In feite is alles cultuur. Ook sport.

Als je klassieke muziek en muziek in het algemeen bedoelt:

In het pluspakket zit Stingray Classica HD en NPO 2 Extra HD. Beiden '’culturele'’ muziekzenders. NPO 2 Extra van pop tot klassiek. NPO 2 extra had je vorige maand een hele maand van kunnen proeven als zender vd maand.


Ik ben ook op zoek naar meer cultuur en dan met name opera. Mezzo zou dus een welkome aanvulling zijn. À.u.b.!!!

Anders moet ik overwegen om over te stappen naar Ziggo 


Op tv heeft kpn wel Stingray classica @M.A.F.  Veel opera en operette. Pluspakket 115.

Radio npo klassiek, 

En een van de bbc Radio en vrt Radio zal vast ook klassiek zijn.

Stingray Radio heeft ook kanalen met klassiek. 


 

En een van de bbc Radio en vrt Radio zal vast ook klassiek zijn.

 

 

Klopt. BBC Radio 3 en Klara.👍

 


Ik begrijp de wens @M.A.F. en er zijn zoals Peter aangeeft ook andere alternatieven. We bekijken jaarlijks het zenderaanbod maar ik kan geen garanties geven dat de zender in kwestie dan zal worden toegevoegd. 


MEZZO kijken willen , samen met mij, meerdere kijkers. Het opschonen van de ontvangst mogelijkheden heeft met zich meegebracht dat er een zenderpakket is samengesteld voor de liefhebbers van erotiek kijken, uiteraard tegen betaling. Ik ben gevrijwaard van de mogelijkheid dat een van de kleinkinderen toevallig al zappend daar terecht zouden komen….

Is het mogelijk een cultuurpakket samen te stellen en dan tegen betaling te genieten van MEZZO , aangevuld met Franse en/of Italiaanse cultuur!

Mijn overweging om over te stappen naar een gemachtigde met MEZZO in het zenderpakket wordt wel sterker. Benieuwd wie aanhaakt?

Voor nu fijne dag,

Louis Swinkels