Skip to main content

we hebben onder overkapping een tweede tv.

tv aansluiting via arris ontvanger naar tv met HDMI aan sluiting.

moet ik ontvanger aansluiten met utp kabel of kan het ook via wifi

 

Admin: afgesplitst

Hallo @henk kerssies , als het een 5202 is, kan dat alleen bekabeld.

 


Ik heb voor de tweede tv de Nokia streamingbox 8000 gekocht. Die kan je verbinden via wifi. En met de KPN ITV app daarop uit de Google Play Store gehaald kijk je tv.


we hebben onder overkapping een tweede tv.

tv aansluiting via arris ontvanger naar tv met HDMI aan sluiting.

moet ik ontvanger aansluiten met utp kabel of kan het ook via wifi

U kunt de ontvanger aansluiten op een draadloze SuperWiFi...


Ik denk dat @Nick83 hier de juiste aanbeveling doet. Dus de ontvanger met kabel aansluiten op superwifi. Superwifi draadloos naar de modem.


Ik denk dat @Nick83 hier de juiste aanbeveling doet. Dus de ontvanger met kabel aansluiten op superwifi. Superwifi draadloos naar de modem.

Maar dan moet de afstand niet te groot zijn. Mogelijk is er nog een extra SuperWiFi bij de achterdeur nodig ofzo. Lieft een bekabelde. 


Ik denk dat @Nick83 hier de juiste aanbeveling doet. Dus de ontvanger met kabel aansluiten op superwifi. Superwifi draadloos naar de modem.

Maar dan moet de afstand niet te groot zijn. Mogelijk is er nog een extra SuperWiFi bij de achterdeur nodig ofzo. Lieft een bekabelde. 

Uiteraard, maar ik vermoed dat het lastig is om daar kabel te krijgen want anders zou topic starter de vraag niet hebben. Mijn ervaring met superwifi is dat het al snel goed is. Er is ook geen megasnelheid nodig voor tv. Wel stabiliteit natuurlijk. Hangt af van de situatie daar. Geen idee of het modem erg ver van zijn gewenste tv opstelling staat.


Ik heb ooit een wifi antenne gehad die ik kon plaatsen in de decoder. Ging best goed.