Skip to main content

Ik kan zowel via de tv als via mijn kpn geen wijzigingen doorvoeren. Altijd krijg je de melding storing probeer het later nog eens. Ook de klantenservice is waardeloos. Je komt nooit zoals beloofd meteen uit bij de technische helpdesk. Ze snappen zelf ook waarom niet? Ik betaal hiervoor feitelijk elke maand middels mijn abonnement. Dan krijg je medewerkers die het toch telefonisch proberen door te voeren en dan lukt het ze ook niet. Uiteindelijk geven ze wanhopig aan je hebt een corrupte database. Er is toen een ticket ingediend nu weer een maand verder maar  je hoort nooit meer wat. Als je belt geen enkele empathie of compensatie voor het leveren niet werkend product. Ik moet maar wachten maar ze durven niet te zeggen of ze het wel nog kunnen oplossen en wanneer. KPN is niet de baas over hun eigen systemen en leggen de pijn bij de klant ipv met oplossingen te komen.

Hier hetzelfde probleem met de STB-WG-14 foutcode bij zenderpakket wijziging wacht al 2 maanden op een oplossing!

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


Hier hetzelfde probleem met de STB-WG-14 foutcode bij zenderpakket wijziging wacht al 2 maanden op een oplossing!


Ik heb hetzelfde probleem met de STB-WG-14 foutcode bij zenderpakket wijziging wacht al 2 maanden op een oplossing!

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


Hey @Carlo van Nijnatten! Ik las dat je het er niet mee eens bent dat we jouw berichten samenvoegen. Kun je het zenderpakket niet wijzigen in de MijnKPN? Krijg je daar ook een foutmelding? 
Wat wil je precies wijzigen? Wellicht kan ik je helpen:blush:  


Hoor graag!  


Het is onmogelijk pakket wijzigingen door te voeren. Al 2 maanden kan niemand mij helpen er is een ticket aangemaakt door de technische helpdesk. Ik schijn een corrupte database te hebben. Dan zou je zeggen paar dagen tot paar weken lossen jullie dit op. Helaas kan dit maanden duren is mij verteld als het al gaat lukken. Niemand doet iets voor mij. 
 

Al geprobeerd via tv krijg je STB WG 14 via Mijn KPN krijg je technische storing probeer het later nogmaals al maanden. Telefonisch lukt het ook niet de klanten service medewerker krijgt ook foutmelding. Het is hopeloos. 


Carlo, je bent (schrale troost) lang niet de enige met de zelfde problematiek en ervaringen. Ik heb zelf geen schade maar wel opgebouwde frustratie.


@Carlo van Nijnatten Oooh.. Ik zie inderdaad dat je vaak contact met ons hebt opgenomen en navraag hebt gedaan m.b.t. het ticket. Meer dan afwachten kunnen we niet doen. Excuses hiervoor. We doen ons best dit euvel zo snel mogelijk te verhelpen. Zoals 1AR al aangeeft, je bent niet de enige. Ik hoop dat het snel wordt opgelost. 


@Carlo van Nijnatten Oooh.. Ik zie inderdaad dat je vaak contact met ons hebt opgenomen en navraag hebt gedaan m.b.t. het ticket. Meer dan afwachten kunnen we niet doen. Excuses hiervoor. We doen ons best dit euvel zo snel mogelijk te verhelpen. Zoals 1AR al aangeeft, je bent niet de enige. Ik hoop dat het snel wordt opgelost. 
 

wat ik niet begrijp. Hoezo meer dan afwachten kunnen jullie niet doen?

waarom bieden jullie getroffen klanten geen compensatie voor een half werkend abonnement?