Skip to main content

Goedemorgen

Altijd hebben we film terug kunnen kijken van alle zenders. Maar de laatste maanden lijkt het of niet meer mogelijk is. Volgens mij vanaf het nieuwe jaar

Vaak zie ik staan. Dit programma is helaas niet terug te kijken.

Is hier een reden voor.

alvast bedankt

Mar1960

Hallo @Mar1960,

Dit kan te maken hebben met veranderde voorwaarden vanaf de zenders dat hun de films niet op terugkijken mogen aanbieden. 

Heb je zo voorbeelden van een recente film die deze melding heeft? 


Hoi 

Jazeker gisteravond première RTL 8 Countdown to Valentine royal matchmaker

Terwijl op RTL 7;première the hunter’s prayer wel terugbetalen kijken is 

gr Mar1060


Hoi 

Jazeker gisteravond première RTL 8 Countdown to Valentine royal matchmaker

 

gr Mar1060

Het klopt dat deze film niet terug te kijken is inderdaad. Het kan te maken hebben dat RTL voor deze film geen terug kijken levert. Als ik verder kijk onder Menu → Films op TV kan ik de meeste films wel gewoon terugkijken (behalve de duitse). 


Hoi

Wat ik zelf vreemd vindt dat ik alle films op rtl 8 in december wel heb kunnen terug kijken.

Vanaf wanneer zijn de voorwaarde aangescherpt

 

Mar1960


Hoi

Wat ik zelf vreemd vindt dat ik alle films op rtl 8 in december wel heb kunnen terug kijken.

Vanaf wanneer zijn de voorwaarde aangescherpt

 

Mar1960

het is niet zozeer aangescherpt maar voor iedere uitzending of dat nu een film is of wat ook kan er vanuit de uitzender RTL/SBS etc bepaald worden dat programma X niet teruggekeken mag worden.

wellicht is in 2022 RTL hier wat strenger mee of over geworden of willen ze er meer €€ voor wie weet… dit kan natuurlijk ook te maken hebben om hun streamingdiesnt wat meer te promoten, de achterliggende reden zullen we nooit exact weten..

maar weet dat dit potentieel bij meerdere film of uitzendingen kan gebeuren.

Bij opname weetje altijd dat je het kan terugzien, dus kies er zelf altijd voor hiervoor een opname in te plannen.. just in case..


Hoi

Dank u  wel voor u reacties.

Voor opname moet je extra betalen denk ik

gr Mar1960


Hangt er vanaf, als je 2 ontvangers in je pakket hebt dan krijg je het opnemen pakket gratis. Heb je 1 ontvanger dan betaal je €5,00 extra voor het opnemen pakket. 


Hangt er vanaf, als je 2 ontvangers in je pakket hebt dan krijg je het opnemen pakket gratis. Heb je 1 ontvanger dan betaal je €5,00 extra voor het opnemen pakket. 

@Mar1960 heb je 1 of 2 tv ontvangers? :point_up_tone3:


Hoi.

We hebben 1 ontvanger voor 1 tv.
Dit krijg je toch bij een abonnement van kpn tv internet telefoon vast en mobiel. Dit is wat wij hebben aan abonnement 

gr Mar1960


Hoi.

We hebben 1 ontvanger voor 1 tv.
Dit krijg je toch bij een abonnement van kpn tv internet telefoon vast en mobiel. Dit is wat wij hebben aan abonnement 

gr Mar1960

Oké @Mar1960, als je 1 tv ontvanger hebt kan is het Opnamepakket € 5,- p.m. extra:

  • 6 programma’s tegelijk opnemen
  • seriematig opnemen
  • 200 uur opnemen
  • Opnames blijven 1 jaar bewaard op de server van KPN. (opnames staan niet op de tv ontvanger)
  • Opnames kun je ook terugkijken in de app van ITV (PC, mobiel, laptop, tablet, iPad en iPhone)

Je kunt het opnamepakket aanzetten via MijnKPN, of via de TV ontvanger:

  • Menu → Instellingen → Zenderpakketten

Hopelijk is het iets voor je, zo hoef je in ieder geval niks te missen qua films.

 

 


Of je neemt een extra ontvanger (€4,99 per maand) die kost ook nog is een eurocent minder per maand. Deze ontvanger kan je eventueel voor een extra tv huren of gewoon in de kast leggen.  Je krijgt namelijk het opnemen pakket gratis bij 2 ontvangers of meer. 


Vreemd dat je op rtl8 Philadelphia prachtige film niet kunt terug kijken 

kunnen jullie hem niet in pluspakket zetten