Skip to main content
Vraag

Kan niet alle zenders meer kijken na een update/contact met KPN

• April 15, 2021
  • 7 reacties
  • 167 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Okee, even eerst wat frustratie kwijt: WAAROM KUN JE NIET MEER MET EEN HEPDESK BELLEN OF MAILEN ??? WAAROM MET ALLES VIA (...) ??? Is KPN nu echt te lui geworden om zelf problemen op te lossen ??? 

Afgelopen dinsdag heeft mijn modem een update gehad. Sindsdien kan ik de helft van de zenders niet meer ontvangen. Waar kan ik naartoe bellen om dit opgelost te krijgen ??? Ik ben sinds dinsdag al op zoek en blijf op een forum uitkomen en geen normale helpdesk. HELLUP !!!!!

*Admin: bericht aangepast i.v.m. taalgebruik

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • April 15, 2021

Heeft u het nummer 0800 0402 al geprobeerd? 

Per mail is KPN inderdaad niet te bereiken. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • April 15, 2021

Nee, dat nummer kan ik op de site NERGENS vinden. Ik zoek hier al 2 dagen naar. Waar heb je die zo snel gevonden?

Jeroen-bart Engelen
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9

Hoi @Nelleke is boos,

Ik moest zelf ook goed kijken, want ze maken het niet makkelijk, maar op de KPN web site moet je onderaan de pagina klikken op “Service & Contact”. Dan kies je voor “TV”. En dan klik je helemaal onderaan op “Ik heb een andere vraag of wil graag contact” en dan scroll je weer helemaal naar beneden.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • April 15, 2021

Pffff, lekker ver weggestopt. Ik ga hem maar in mijn foon opslaan want dat vindt ik een volgende keer never nooit meer.

Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • April 16, 2021

Hoi @Nelleke is boos,

Heb jij inmiddels contact gehad met mijn collega's of kunnen wij jou op het forum nog ergens mee helpen? 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 16, 2021

Telefoon dus: 0800-0402 (gratis: maandag t/m vrijdag 08:00 - 20:00 en zaterdag 08:00 - 17:00.

Overig (chat, facebook, twitter o.a.)

https://www.kpn.com/service/een-andere-vraag.htm

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • April 17, 2021

@Hanna_ : sluit dit item maar af.