Skip to main content
Ik heb sinds kort KPN als provider, Tv, internet en immobiele telefonie.

Ik ben redelijk tevreden, wat een afknapper is voor mij, het feit dat KPN zegt, je kunt op elk apparaat Tv kijken en dat klopt maar wat KPN niet verteld is dat het niet geldt voor alle zenders zoals b.v. enkele Duitse zenders, regionalenzenders en dat geldt ook voor opgenomen programma's, ik vind dit verlakkerij.

In het het verleden kon opnames op mijn Reebox opnemen op een USB stick zetten en op mijn laptop bekijken ook dat lukt niet, nog een tegenvaller.

De reden van mijn overstap van Canal Ditaal naar KPN was, in de hoop dat mijn vrouw naar haar programma's kan kijken terwijl ik op mijn laptop naar mijn programma's kan kijken, dit kan dan maar beperkt.

Achteraf gezien was deze overstap zinloos.



Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Ik denk dat er ergens nog op een knopje gedrukt moet worden bij kpn. Opgenomen programma's kan ik zowel op tv als op mn mobiel en pc gewoon bekijken. Doe ik dagelijks!! Een medewer van kpn reageert doorgaans binnen 48 uur. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. Dus niet hier invullen want dan ziet iedereen het.
Joep bedankt voor je reactie, ga ermee aan de slag. gr.
@HvdM . Dat is een beste tegenvaller kan ik me voorstellen.

Helaas is wat je kunt terugkijken via de app en op de tuner niet gelijk. Dat heeft met rechten te maken.

De meest gangbare zenders lukt dit wel bij maar wellicht heb jij de pech dat jouw favoriete programma's hier niet onder vallen. Als de app aangeeft:

'deze opname kun je alleen op de tuner bekijken' is er helaas weinig aan te doen :'(



Een voorbeeld: