Skip to main content

Ik kom niet op de kpn chat. Deze staat nergens meer. In het verleden meer malen gebruikt, nu niet meer beschikbaar?? 

Hallo @W. van Hoogstraten ,

 

edit : sinds de zomer van 2022 kun je niet meer chatten met KPN.

De chat bereik je via : KPN Service en contact

Kies een onderwerp.

Tik dan op: ‘Ik heb een andere vraag’ 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Bellen naar KPN is ook mogelijk (0800 - 0402

 

 


Bedankt Noordzee.

Dat heb ik gedaan, kom niet bij de chat. In een recent verleden lukte dit nog wel.


Het lijkt er inderdaad op dat de chat momenteel uit staat.

Er zijn al 2 dagen wat stabiliteitsproblemen met eigen dingen als KPN ID, en MijnKPN (Account). De chat misschien ook wel.


Bedankt Noordzee.

Dat heb ik gedaan, kom niet bij de chat. In een recent verleden lukte dit nog wel.

Ja klopt @W. van Hoogstraten ,

Ik heb het (net als @PeterG ) net even gecheckt en de chat staat momenteel niet online. 

Gisteravond zeker nog wel, dus ik verwacht dat de chat er even tijdelijk uit ligt. 

 


Chat werkt nu weer wel.


Mooi zo, probleem opgelost. Succes met jouw chat. :thumbsup_tone4:


Chat werkt nu weer wel.

Dan heb jij geluk, want ik krijg 'm hier nog niet. (nu 17:09)


Dan ga ik er nu uit PeterG, dan mag jij 😃


Helaas geen chat te bekennen. Gelukkig niet nodig. :smirk:

(17:25)


Nog steeds geen chat mogelijk hier! Waar is ie toch? Andere plek?

(22 maart om 16:16)

Laat maar. Rare indeling.

En na wat gegoogle vond ik deze handige link!

https://www.kpn.com/service/een-andere-vraag.htm


Ik ben klant van jullie maar kan jullie niet via de telefoon of chat bereiken. Ik zit in het buitenland en heb geen bereik (tel + internet) op mijn mobiele telefoon. Hoe kan ik met jullie in contact komen? 


Ik ben klant van jullie maar kan jullie niet via de telefoon of chat bereiken. Ik zit in het buitenland en heb geen bereik (tel + internet) op mijn mobiele telefoon. Hoe kan ik met jullie in contact komen? 

Hallo @Ann. , via +31612001200, Facebook of Twitter.

De chatfunctie werkt niet meer bij KPN.

 


Dankjewel, dan ga ik dat proberen!


Dankjewel, dan ga ik dat proberen!

Graag gedaan.

 


Ik kom niet op de kpn chat. Deze staat nergens meer. In het verleden meer malen gebruikt, nu niet meer beschikbaar?? 

Misschien handig dat kpn de gehele functie overal verwijderd, heb zelf al meerdere malen aangegeven dat het niet meer werkt en uiteindelijk ws er 1 persoon die zei dat het al een half jaar uit het systeem is maar de link moet nog verwijderd worden.


Ik kom niet op de kpn chat. Deze staat nergens meer. In het verleden meer malen gebruikt, nu niet meer beschikbaar?? 

Misschien handig dat kpn de gehele functie overal verwijderd, heb zelf al meerdere malen aangegeven dat het niet meer werkt en uiteindelijk ws er 1 persoon die zei dat het al een half jaar uit het systeem is maar de link moet nog verwijderd worden.

 

Wel jammer, ik vond het wel een handige optie.

Makkelijker dan bellen en lang wachten.😉


Ik kom niet op de kpn chat. Deze staat nergens meer. In het verleden meer malen gebruikt, nu niet meer beschikbaar?? 

Misschien handig dat kpn de gehele functie overal verwijderd, heb zelf al meerdere malen aangegeven dat het niet meer werkt en uiteindelijk ws er 1 persoon die zei dat het al een half jaar uit het systeem is maar de link moet nog verwijderd worden.

Als het goed is, kan je op de website alleen nog maar met de digitale assistent chatten. Wellicht dat op het forum nog linkjes naar de chat staan, maar we kunnen niet alle topics bij langs om deze weg te halen. De meeste zouden inmiddels ook niet meer aanwezig moeten zijn, @Muscaatjuh.


Als je op de website met de digitale persoon chat word je automatisch afgesloten en krijg je de melding, bedankt dat je contact hebt opgenomen de chat word nu afgesloten.


Ik weet ook niet beter dan dat de chatfunctie sinds 1 juli 2022 niet meer bestaat, alleen nog telefoon, 0800 0402, Facebook, Twitter en dit forum @Muscaatjuh