Skip to main content

Ik kan niet inloggen bij de iTV app of online TV. Krijg de foutmelding dat de inlog gegevens onjuist zijn. Foutmelding 403-3162. Ik heb zowel de combinatie mail adres/wachtwoord en abonnementsnummer/pincode geprobeerd.

Ik kan wel inloggen met mail adres/wachtwoord op MijnKPN. Als ik daar via Service naar online TV kijken ga en 'Meteen kijken’ kies kan ik wél online TV kijken.

Wat is hier aan de hand?

Groeten, Ron.

Hallo @RAJ36 ,

In een eerder soortgelijk topic lees ik dat je hiervoor het beste contact kunt opnemen met de helpdesk via 0800-0402 of de chat. 
 

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 


Chat en telefoon zijn bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 20.00 en op zaterdag tot 17.00.

 

Eerder topic : 

 


Ik heb het zojuist ook mogen ervaren maar bij de vierde poging lukte het alsnog om met mijn KPN ID in de iTV app in te loggen.


Dank voor de antwoorden. Ik heb via de chat contact gezocht. Daar kon men het probleem niet oplossen maar werd kort daarna terug gebeld. Na resetten van de pin code werkt het weer.

Groeten, Ron.


Fijn dat het via de chat is opgelost, Ron. :thumbsup_tone4:  


@RAJ36  lukt nog altijd niet , meerdere malen gereset, , probeerde te bellen met 0800 0402 maar daar kunnen ze niks 


Ik ervaar vanavond hetzelfde probleem.

Hoe los uk dit op?

 


Ik ervaar vanavond hetzelfde probleem.

Hoe los uk dit op?

 

@goudse rakker er is op dit moment een storing gaande. Dus eventjes afwachten graag.