Skip to main content

Op een smart TV heb ik de KPN TV app geïnstalleerd maar met de abonnee gegevens zoals klantnummer en PIN code blijft de app aangeven dat ik geen toegang heb. Terwijl als ik op een ander apparaat inlog met de Mijn KPN gegevens die wel gewoon naar de app gaan. De smart TV heeft geen interne browser.

De smarttv staat bij u thuis? Niet op de camping bijvoorbeeld? 


De TV staat thuis met de app geïnstalleerd 


Op een smart TV heb ik de KPN TV app geïnstalleerd maar met de abonnee gegevens zoals klantnummer en PIN code blijft de app aangeven dat ik geen toegang heb. Terwijl als ik op een ander apparaat inlog met de Mijn KPN gegevens die wel gewoon naar de app gaan. De smart TV heeft geen interne browser.

Met het klantnummer en pincode gaat dat niet lukken.

Je hebt een abonnementsnummer en een pincode nodig om in te loggen op de KPN Smart TV app op je tv. Het abonnementsnummer (14 cijfers) voor Interactieve TV vind je in MijnKPN onder 'Thuis' > 'Interactieve TV' > 'Abonnement' > 'Abonnementsnummer'.


Dat had ik al gedaan klantnummer (bedoelde abbonementsnummer) maar krijg dan geen toegang tot de service.


De tv ontvanger doet het wel goed? Het kastje met de witte KPN afstandsbediening? 


Het is een app op een Smart TV geïnstalleerd (zoals ik al geschreven had) 


@veldhuizenhwa Hoe kan ik inloggen om tv te kijken via de tv-ontvanger, iTV app of website?

Televisie kijken bij kpn doe je gemakkelijk via de tv-ontvanger, de iTV app of via de website. Met je KPN ID log je in bij de iTV app of op de website om online tv te kijken. Gebruik KPN ID, jouw persoonlijke inlog voor al je KPN diensten, om meteen in te loggen op de app of via het web.

Ben je het wachtwoord voor je KPN ID vergeten? Geen probleem. Stel hier een nieuw wachtwoord in.

Om televisie, series of films te kijken via de tv-ontvanger, heb je voor sommige functies een abonnementsnummer of pincode nodig. Op deze pagina vind je informatie over je abonnementsnummer en pincode voor tv.   

 

Krijgt u een foutcode als u probeert in te loggen ?

 

Ik krijg een foutmelding bij het inloggen

Bij een foutmelding krijg je meestal een foutcode te zien. Bijvoorbeeld:

  • 403-3162: de inloggegevens zijn onjuist. Controleer je inloggegevens en probeer het opnieuw.
  • 403-316: inloggen is na 5 pogingen mislukt. Voor de veiligheid blokkeren we je account voor 24 uur.

 


Het is een app op een Smart TV geïnstalleerd (zoals ik al geschreven had) 

Ja, dat begrijp ik. Maar dat is geen antwoord op mijn vraag. Doet de tv ontvanger het?