Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem. LG webOS smart tv. Kan niet inloggen met abbonnementsnummer en juiste pincode. Ik zit gewoon op mijn thuisnetwerk, en alle overige apparaten werken wel met deze gegevens. Bug? TV ontvanger werkt prima, browsers ook, en ook de app op de smartphones. 

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je aangemaakt. 
 

Nulletje vergeten bij abonnementsnummer?

Na het eerste cijfer mogelijk 7 nullen in plaats van 6?

@RichardRosenberger .


Nee, het zijn 6 nullen. Verschillende keren geprobeerd. Nada.


Heb je wel een echt kpn abonnement? En niet een afkomstig van xs4all?


Nog van harte welkom op ons forum @RichardRosenberger!

Ik zie geen reactie meer na de laatste vragen van @PeterG hierboven. Ik hoop dat dat een goed teken is. Laat het anders gerust weten, we denken hier graag met je mee.


Ik kom inderdaad van XS4ALL, maar heb inmiddels een volledig KPN abbo. Op alle devices werkt het,  (PC-web, tablet app en web, telefoon app en web) behalve mijn (nieuwe) LG smart TV.

 


De smart-tv app is niet beschikbaar voor ex xs4all en ex Telfort abonnementen. 

Je dient dan een écht KPN Hussel abonnement te hebben. 

Zolang je nog het abonnement hebt zoals dat onder xs4all was kun je de Smart-tv app niet gebruiken. Je blijft dan onder de voorwaarden van dát abonnement vallen. Daar zit mobiel gebruik wel bij, maar dus niet de smart-tv app. 

En als je nog je oude abo hebt dan dien je ook nog te bellen met xs4all. Er is geen volledige omzetting. 


Nou, ik. heb het net nóg een keer geprobeerd, en nu kon ik wel met succes inloggen… Vreemde toestand...


Nu heb ik ook een tweede toestel op mijn slaapkamer. Ook een LG met webOS. Zelfde probleem: foute credentials. Ik ga het wederom na een paar dagen opnieuw proberen. Ben benieuwd. Ergo: mijn nieuwe LG webOS toestel in de woonkamer is nu gewoon ingelogd (na een paar pogingen), nu op het tweede toestel in de slaapkamer inlogproblemen. Blijft vreemd.